Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Er du dum eller?

Eh?

Jeg sa det var greit å vise såpass hensyn, men at det samtidig ikke finnes noe lovverk som krever det. Siden det er så dumt å si, får du heller finne lovverket som regulerer det. Inntil da kan du droppe å slenge fra deg slike bemerkninger. Det er da enda sånn at bilene befinner seg i det offentlige rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke det nei, Galro. Var på Classic Car Week dette, så bilder av en raggarimpala i godt brukt stand var ikke første pri akkurat.. Litt sjarmerende alene, men da det dukker opp over 200 tilsvarende er det ikke så sjarmerende. Var dog ekstremt mye fine og ikke minst spesielle biler der! :wink:

Sykeste bygget jeg har sett, tror jeg...

gyma1svpzxmju8fkjwqu.jpg

Snasent!

vwi3o15qsoyac2x3pwge.jpg

Lowrider?

tczpbxnkl2x2a2ay68mz.jpg

7s3vf2g600mng2q7dee9.jpg

Hot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en annen gul m3 i fetsund/lillestrøm noen ganger. Senest i dag. Denne har vinge.. Noen som vet hvor den holder til eller om det er noen her sin?

Skal ikke banne på at det er m3 da jeg ikke har sett den skikkelig. Ikke hver dag jeg ser en annen gul bmw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

03.04.2009. ut ifra oslo retning kongsvinger.

blå m roadster.

du hadde ikke original eksos, og heller ikke originilae hjul:P (breie som f)

regnr.

ST667xx

gidder ikke "røpe" resten.. dægern, så godt minne jeg har:P

morsomt å holde følge med deg. Er du her på forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne flotte forlatte Kadetten står i Grong...

9yevb9g85ix5yld557kb.jpg

Jeg har alltid hatt sansen for den generasjonen med Kadett. De relativt små hjulbuene gir den et snilt og til dels dumt utrykk, mens den hellende fronten gir den et snev av aggressivitet. Blandingen av "dumt" og aggressivt er hva jeg liker med min bil og. Om den ikke hadde stått ovenfor Trondheim, ville jeg ha vært interessert.

Nå har jeg sikkert vist bildene før, men denne Kadetten stod parkert nedenfor Slottet i sommer.

2654268920_5653e3bdff.jpg

2653445143_66b8c5bfcc_m.jpg2653446063_3aa92d2a39_m.jpg

2653444789_9da25e9d55_m.jpg2654270646_f4277339af_m.jpg

Forresten: Er det forvirrende med store og små bilder om hverandre slik som over?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...