Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Spotta ikke bilen idag, men spotta Wicky. Nesten helt sikker hvertfall. Satt du på med en Audi A6 3,0 TDI forbi Storokrysset og tok av ved Tåsentunellen i 15.45 tiden? :) Så i speilet at det liknet på deg i passasjerstolen og da dere kjørte forbi, helt lik sveis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta ikke bilen idag, men spotta Wicky. Nesten helt sikker hvertfall. Satt du på med en Audi A6 3,0 TDI forbi Storokrysset og tok av ved Tåsentunellen i 15.45 tiden? :) Så i speilet at det liknet på deg i passasjerstolen og da dere kjørte forbi, helt lik sveis :D

haha du spotter meg faktisk..tøft...ja var meg ja 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta ikke bilen idag, men spotta Wicky. Nesten helt sikker hvertfall. Satt du på med en Audi A6 3,0 TDI forbi Storokrysset og tok av ved Tåsentunellen i 15.45 tiden? :) Så i speilet at det liknet på deg i passasjerstolen og da dere kjørte forbi, helt lik sveis :D

haha du spotter meg faktisk..tøft...ja var meg ja 8)

Spotter også deg søtt og stadig.. Enten så tuter du på biler foran deg og kjører forbi til høyre på Kalbakken eller så raser du forbi GS i Grenseveien.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ille at jeg klarer å forstå at det er deg når jeg ser i sidespeilet 2 sekunder :P Vurderte faktisk å blinke på dere, for jeg tok av etter dere i Tåsentunellen. Men var litt flaut å stoppe noen som ikke var deg. Var ute å testkjørte eller? Så nesten sånn ut :P Men la du virkelig ikke merke til min gromme W124 som hadde fått på nye felger, 18" og hadde en madrass i bagasjerommet :o ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

qfe69a5yiaxx2f3ax6bu.jpg

Du har ikke bilder av bilen forran? Det kan se ut som en stor Chevrolet fra starten av 60-tallet (1962?).

Ikke legg ut skiltnr av andre sine biler på nettet uten lov.

Så lenge bilen er i det offentlige rom er det så vidt jeg vet ingen lov mot det å legge ut bilskilt. Man har regler om bilder med fokus på enkeltpersoner. Derfor er det ikke ulovlig i seg selv, men det kan muligens være greit å fjerne det om eieren ikke ønsker at det skal vise. Sånn generelt er det egentlig en risiko man må ta med å kjøre bil offentlig.

:)

Hahahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...