Wacman Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 To ganger forrige uke spottet jeg en grusom E36 compact i Sandvika,men rakk ikke å få frem kameraet. Den er 50/50 sort og oransjelakkert med to eksosrør ut i midten av den grusomme bakfangerplastikken han har montert. Er du bruker her på forumet,så sorry as,men FAIL i styling.
wicky124 Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Denna er LIIIIITEN as....så faen ikke taket på bilen en gang fra førersetet mitt...
M|Fjeld Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 To ganger forrige uke spottet jeg en grusom E36 compact i Sandvika,men rakk ikke å få frem kameraet. Den er 50/50 sort og oransjelakkert med to eksosrør ut i midten av den grusomme bakfangerplastikken han har montert.Er du bruker her på forumet,så sorry as,men FAIL i styling. Sett den en del ganger i det siste, fy faen så stygg! :-&
jacobsen91 Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Møtte Jacobsen91 igår, synes det liknet på han, så fulgte etter han og han kjente visst igjen meg og, så da slo vi av en liten prat Var hyggelig det Skjønte med en gang at det var deg, når jeg så de hvite felgene!
M|Fjeld Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Sheelby GT 350 spottet på E6 gjennom oslo idag! Nyyyyydeli kjærra med en brutal lyd!!
wicky124 Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 støtte på "eleanor" på bogstadveien igår...en aldri så liten breisladd oppover majorstua..tøft
Chris_ Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Sheelby GT 350 spottet på E6 gjennom oslo idag! Nyyyyydeli kjærra med en brutal lyd!! Det der er vel E18 ? Får holde bilen din i riktig kjørefelt også da.. hehe
joachim sørlie Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 han er så opptatt av og se inn i mobilen vett, han er gutt.. klarer jo ikke to ting på engang
M|Fjeld Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Sheelby GT 350 spottet på E6 gjennom oslo idag! Nyyyyydeli kjærra med en brutal lyd!! Det der er vel E18 ? Får holde bilen din i riktig kjørefelt også da.. hehe Jadda, er sikkert det ^^ Måtte jo få noen bilder fra siden og ikke rett bakfra! han er så opptatt av og se inn i mobilen vett, han er gutt.. klarer jo ikke to ting på engang Sant så sant
Saltkjelen Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Sheelby GT 350 spottet på E6 gjennom oslo idag! Nyyyyydeli kjærra med en brutal lyd!! Det der er vel E18 ? Får holde bilen din i riktig kjørefelt også da.. hehe Nja.. For meg så ser det ut til at det første bildet er tatt på E6 ved Ensjø i nordgående retning etter Vålerengatunellen og de andre bildene ser ut til å være tatt på E6 / Mosseveien i retning Oslo.. Med andre ord ingen E18.. pirke pirke..
M|Fjeld Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Sheelby GT 350 spottet på E6 gjennom oslo idag! Nyyyyydeli kjærra med en brutal lyd!! Det der er vel E18 ? Får holde bilen din i riktig kjørefelt også da.. hehe Nja.. For meg så ser det ut til at det første bildet er tatt på E6 ved Ensjø i nordgående retning etter Vålerengatunellen og de andre bildene ser ut til å være tatt på E6 / Mosseveien i retning Oslo.. Med andre ord ingen E18.. pirke pirke.. Riktig, det jeg mente også
steinar1 Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Sheelby GT 350 spottet på E6 gjennom oslo idag! Nyyyyydeli kjærra med en brutal lyd!! Det der er vel E18 ? Får holde bilen din i riktig kjørefelt også da.. hehe Nja.. For meg så ser det ut til at det første bildet er tatt på E6 ved Ensjø i nordgående retning etter Vålerengatunellen og de andre bildene ser ut til å være tatt på E6 / Mosseveien i retning Oslo.. Med andre ord ingen E18.. pirke pirke.. Bare sånn til opplysning så er ikke Mosseveien E6! Mosseveien er E18!
Zibiri Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Spotta en rød 8-serie i Tønsberg ved kilden kino på søndag sent på dagen, var en litt eldre dame som kjørte
Saltkjelen Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Det der er vel E18 ? Får holde bilen din i riktig kjørefelt også da.. hehe Nja.. For meg så ser det ut til at det første bildet er tatt på E6 ved Ensjø i nordgående retning etter Vålerengatunellen og de andre bildene ser ut til å være tatt på E6 / Mosseveien i retning Oslo.. Med andre ord ingen E18.. pirke pirke.. Bare sånn til opplysning så er ikke Mosseveien E6! Mosseveien er E18! Det er selvfølgelig sant.. Jeg gir meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå