Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hentet min bedre halvdel på jobben idag i sentrum av Århus... og mens jeg venter kommer det en hvit 135i Coupé med full sportspakke.... smooot... 8)

Regner med at den koster flesk med ekstra flesk på topp i Danmark! Så en hvit 1-serie coupe selv i dag, faktisk :) Syns den ser rar ut, men skulle gjerne ha kjørt en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at den koster flesk med ekstra flesk på topp i Danmark! Så en hvit 1-serie coupe selv i dag, faktisk :) Syns den ser rar ut, men skulle gjerne ha kjørt en.

Jepp... 135i Coupé er dyr i Danmark... minimum 752K danske. Små 796K norske før ekstrautstyr. Jeg synes faktisk at den minner temmelig mye om hvordan E30 var på 80-tallet... litt kort og butt all over, men et villdyr med den rette motoren... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm. Syns den minner veldig mye om E30 selv. 1M Coupé f. eks. har blitt testa i Evo Magazine mot M3 E92. De kom frem til at de var helt like bortsett fra to områder: 1M Coupé hadde dreiemoment som passet meget bra i daglig kjøring (man trenger ikke høyt turtall hele tiden) og at kortere størrelse gav den mer spillerom i gatene.

1M Coupé er ganske fet, men hadde nok heller kjøpt en 3-serie coupé i stedet - så har man brukbare bakseter i det minste.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...