Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Var dessverre lenge siden jeg hadde kjørt manuell samt clutchen på m5 var vel litt annerledes enn det jeg er vant med...anyway... den var fønni den bilen as...tok en tur med den istad også.... artig som faen :P

Står en samme bil i gårdsplassen min og nå :D En kompis som er i Oslo og drikker seg snydens, mens jeg har farta rundt i M5'en hans i hele dag. Bensinsluk DELUXE. Men en artig bil, det skal den ha for. Forelska i lyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 Carrera RS 2,7 :D ! Disse ser man ikke hver dag...

bsvrfst7eyiyhr50oszv.jpg

Hvis den er ekte (det finnes mange kopier) er det utrolig at den står parkert langs en vei på den måten. Avhengig av teknisk stand og kjent historie selges originale RS 2,7´er for mellom 150-250000 Euro... altså minst over 1,2 millioner kroner.

Husk at dette var en superbil på midten av 70-tallet... datidens GT3 RS. B6 motoren på 2687 cm3 ytet 210 HK ved 6300 rpm og 255 Nm ved 5100 rpm. Dette er kanskje ikke så imponerende idag, men bilen veide ikke mer enn knapt 1100 Kg og det var lite nok til at den klarte 0-100 Km/t på 5,4 sekunder og en topphastighet på 240 Km/t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er ekte (det finnes mange kopier) er det utrolig at den står parkert langs en vei på den måten. Avhengig av teknisk stand og kjent historie selges originale RS 2,7´er for mellom 150-250000 Euro... altså minst over 1,2 millioner kroner.

Husk at dette var en superbil på midten av 70-tallet... datidens GT3 RS. B6 motoren på 2687 cm3 ytet 210 HK ved 6300 rpm og 255 Nm ved 5100 rpm. Dette er kanskje ikke så imponerende idag, men bilen veide ikke mer enn knapt 1100 Kg og det var lite nok til at den klarte 0-100 Km/t på 5,4 sekunder og en topphastighet på 240 Km/t.

Jeg vet, 99% sikker på at den er ekte, den er eid av sjefen for Barclays bank som bor i huset rett innenfor. Så et intervju med han hvor han snakket om bilen. Det er første gang jeg har sett den stå i gaten, stod der ikke lenge heller. Lyden på denne er helt udempet og rå, du hører den et par kvartaler unna... ekstremt strøkent eksemplar dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnet bak en Porsche 911 targa 4S BS-registrert som så tilsynelatende veldig ny ut i sta på E18 mot Oslo, farget i en mørk brun metallic. Like etter jeg tok av motorveien inn på ring 3 havnet jeg bak ENDA en targa 4S, bare sort og uten vinge bak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dessverre lenge siden jeg hadde kjørt manuell samt clutchen på m5 var vel litt annerledes enn det jeg er vant med...anyway... den var fønni den bilen as...tok en tur med den istad også.... artig som faen :P

Står en samme bil i gårdsplassen min og nå :D En kompis som er i Oslo og drikker seg snydens, mens jeg har farta rundt i M5'en hans i hele dag. Bensinsluk DELUXE. Men en artig bil, det skal den ha for. Forelska i lyden!

Blir ikke senk på 3'ern nå da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...