[space] Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 I dag møtte jeg en gul Lotus Esprit på vei til jobb. Kjekk pendlebil!
evi Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Så er svart Audi R8 på prøveskilter. Med en fin rød "L" bakpå!
Wacman Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Dette hadde vi inne på ruteskift i dag; Driftebil med c.a. 600HK og 600Nm på bakhjula: Ikke vakker,men ordentlig tøff: Garrett T14, tror jeg den heter: Noe spartansk interiør.. : Strakt eksosrør, lydpotte veier for mye. Denne bilen kommer dere til å se på Rudskogen i helga, angrer som ei bikkje på at jeg ikke testa den på parkeringsplassen utenfor jobben,men det passet seg liksom ikke helt. M3'en til en kollega, misunner ham den bittelitt.
Morstan Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Er ikke det "beivakongen" sin m3? var ganske lik iallefall:-)
Wacman Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Det var,ja. Den er solgt til en kollega. Fin bil
spruddel Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Ganske sikker på at jeg spottet Tzunami sin E39 i bakken fra bomringen ved Abildsø opp mot Ryen idag klokken 20.30. Kjørte ned bakken, men la fort merke til en tøff E39!
850i Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Så er svart Audi R8 på prøveskilter.Med en fin rød "L" bakpå! Er det lovlig å øvelseskjøre med prøveskilter da?
KristianF Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Grønn E30 touring med Borbet felger og takgrind på Vestnes natt til lørdag...
bmw-E30 Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Så er svart Audi R8 på prøveskilter.Med en fin rød "L" bakpå! Er det lovlig å øvelseskjøre med prøveskilter da? Politiet var i stuss når dei stoppa meg for nåken år siden med prøveskilt og L, men ut ifra det de klarte å finne ut så var ikke det noe problem
evi Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Den var/er til salgs i området, og han som eier bilbutikken kjørte visst med sønnen sin. Det bruttern sa iallefall:p
Barca Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Så denne i Tyrka, Alanya. Sykt hvor mange råe biler som kjører opp og ned gatene der, kan ikke sammenlignes med Norge! Fikk ikke tatt bilder av noen andre
Kjexx Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Så denne i Tyrka, Alanya. Sykt hvor mange råe biler som kjører opp og ned gatene der, kan ikke sammenlignes med Norge! Fikk ikke tatt bilder av noen andre Spott spotti spotte spott! Ja den vite der var tøff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå