Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Er vel den nye "skoda" om du skjønner... fresht design og japansk kvalitet....

Akkurat det er et forbigått kapittel.

Er forøvrig spent på hvor bra ny Hyundai er. Kjærringa til gamlingen kjører Hyunday JuleKu fra 04, og det har ikke vært annet enn trøbbel med denne.

Generelt veldig basic konstruksjon, mye (bare?) plast i interiøret, lite komfort, men ellers grei. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å slenge inn noen av mine daglige "spotting" av bilene jeg ser hver dag i gata her jeg bor! Er ingen superbiler akkurat men biler man heller ikke kjører hvis man ikke er bilinteressert :)

X5 med M-sport blir aldri feil! 1-serien ovenfor er en tre dørs 123d M-sport. Skikkelig BMW familie detta :)

crygnhb2ipc6jkfa2kvc.jpg

Nærmeste nabo sin A7 3,0 TDI! Bilen var forøvrig så brei at han ikke fikk den inn den gamle garasjeporten bak Poloen, så nå bygger han carport som dere ser :wink:

03g6uzty78m9gjugmf17.jpg

BMW 330D X-drive M-sport LCI, sikkler litt etter den selv om han ikke klarer å holde den rein :wink:

pv1fbpsrpa65kjg5k77u.jpg

X5 4,8I med voksene Hartgefelger!

ircax5z0rhczxmcmraqz.jpg

En ganske representabel E60!

efu94a373nb3encq1o31.jpg

Kone-Audi og Børstraktor(Eller Hisøy traktor som vi kaller dem her på Hisøya :wink: )

mi74e4n6y0khitu4jbow.jpg

Og til slutt litt for Amcar fansen! Forøvrig en fordel å ha en bil som får plass inne carporten. Er litt størrelses forskjell på Skodapickupen og RAMen :)

ss9ww3p6tpnyfwyl1ajn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av et nabolag du bor i! :D

Ja det er ganske så mye friske biler her! Finnes forøvrig også F10 525d M-sport, Audi A8 4,2 TDI, BMW E65 730d, E61 530XD og for ikke å glemme en ny blå Mustang GT500 :) Fikk dessverre ikke tatt noen bilder av disse i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Oh, Bristol! Det er sjeldent!

Igår spotta jeg en R8 hvit med røde metallskilt...sett den flere ganger så er ikke så spennende lenger..MEN! den ble stoppet av politimotorsykkel.. og eskortert tilbake til bilbutikken siden han som kjørte bilen eier firmaet...litt morro...

Hahaha, sikkert noen misunnelige som har sladra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"spotta" noen org r8-felger på jobben som vi måtte legge om, r8'n har snurra på motorveien, så den er skada for godt over 300 000, pluss 3 nye felger og dekk, forhjul er 19x8,5 bakhjula er... Hold dere fast.. 19x11!! :o noen som vet om bilen eller har noen bilder btw?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...