Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
":cufhu8h0]Noen ganger synes jeg disse kan være litt tøffe:

IMAG0348.jpg

Vært på Tigerplassen i Moss nå? ;)

En bekjent her i bygda har en Gallardo, den var ute og strakk på bena igår...snasne greier.

Skrevet

Hadde mitt første møte med en flett ny rød Porsche 991 i dag på E6 forbi Moss. Så LED-stripene i bakspeilet og la meg fint inn i høyrefeltet og ventet. ;) Gikk på forhandlerskilter, så den skulle sikkert enten til Porschesenteret i Son, eller en forhandler i Oslo.

Ingen bilder da, siden det ikke er så lurt å dra fram telefonen og knipse i 120 i morgenrushet. :P

Skrevet

Møtte på en E36 med gule lykter igår rett før 20.00 i Maridalsveien nesten helt oppe ved Korsvoll. Tror den hadde prøveskilter og så ganske sint ut. Lurer på om det var en mørk blå farge og kanskje en M3 eller noe? Noen her?

Skrevet

hmmm... sikker på at det var min? Eller...på dagtid kanskje? Må huske å blinke og tute og vinke som en galning..ellers legger jeg ikke merke til noen :P

Skrevet

Rød E30 318IS coupé med Schmiedmann skiltplater i Oslo: Hvis du så en grå E28 med en skalla pakistaner i som smilte og vinket etter å ha blitt skikkelig frakjørt, så er det meg :)

Skrevet
Spotta en SERIØST RIGGA E36 M3 i Oslo i dag. Dårlig bilde, men den var ordentlig grom!

Panser, tak(!!), bakluke, innvendige dørsider, gulvplater foran og "brannvegg" - ALT SAMMEN I CARBON :shock:

Stop-tech bremser rundt hele og halvbur. Vil tro denne bilen er greit morsom å kjøre.

DSC01205.jpg

Gamle bilen til tore på konghelle dette..

Skrevet

Så jaggu meg en 991 igår og. En grå en utenfor ishallen i Moss. Brummet godt på tomgang! :D

En bekjent her i bygda har en Gallardo, den var ute og strakk på bena igår...snasne greier.

248909_10150655302245368_872525367_19132688_4669938_n.jpg

Det er vel ikke tilfeldigvis denne vel...? Knipsa noen kjappe bilder av den på båthavnen i Son i sommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...