Scampi Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 ":cufhu8h0]Noen ganger synes jeg disse kan være litt tøffe: Vært på Tigerplassen i Moss nå? En bekjent her i bygda har en Gallardo, den var ute og strakk på bena igår...snasne greier.
haakon85 Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Hadde mitt første møte med en flett ny rød Porsche 991 i dag på E6 forbi Moss. Så LED-stripene i bakspeilet og la meg fint inn i høyrefeltet og ventet. Gikk på forhandlerskilter, så den skulle sikkert enten til Porschesenteret i Son, eller en forhandler i Oslo. Ingen bilder da, siden det ikke er så lurt å dra fram telefonen og knipse i 120 i morgenrushet.
spruddel Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Møtte på en E36 med gule lykter igår rett før 20.00 i Maridalsveien nesten helt oppe ved Korsvoll. Tror den hadde prøveskilter og så ganske sint ut. Lurer på om det var en mørk blå farge og kanskje en M3 eller noe? Noen her?
wicky124 Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 hmmm... sikker på at det var min? Eller...på dagtid kanskje? Må huske å blinke og tute og vinke som en galning..ellers legger jeg ikke merke til noen
Tzunami Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Pssst... Gutten hat ikke bil wicky:p det må ha vært en kæll med oransje arbeidsbukse tusle langs fortauet:p
wicky124 Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 hmm...fotgjengere og syklister ser jeg på som fiender...sikkert derfor jeg ikke la merke til han
M|Fjeld Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Vinka som en galing jeg.. lite respons tilbake Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
noekult Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Rød E30 318IS coupé med Schmiedmann skiltplater i Oslo: Hvis du så en grå E28 med en skalla pakistaner i som smilte og vinket etter å ha blitt skikkelig frakjørt, så er det meg
Gurken Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Spotta en SERIØST RIGGA E36 M3 i Oslo i dag. Dårlig bilde, men den var ordentlig grom!Panser, tak(!!), bakluke, innvendige dørsider, gulvplater foran og "brannvegg" - ALT SAMMEN I CARBON Stop-tech bremser rundt hele og halvbur. Vil tro denne bilen er greit morsom å kjøre. Gamle bilen til tore på konghelle dette..
haakon85 Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Så jaggu meg en 991 igår og. En grå en utenfor ishallen i Moss. Brummet godt på tomgang! En bekjent her i bygda har en Gallardo, den var ute og strakk på bena igår...snasne greier. Det er vel ikke tilfeldigvis denne vel...? Knipsa noen kjappe bilder av den på båthavnen i Son i sommer.
Lars89 Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Ferrari California med vinterhjul i Grimstad i dag. Gøy at folk tør å bruke bilene sine
Janthomas Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 så en Sort og gul e36 i dag i skien, det var en helt grusom fargekombinasjon for å være ærlig! bilde kommer i kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå