Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Hva er "en del"? :P 10 stk totalt? :P

Jeg vet i allfall om fire stk Phantom på Norske skilt, 3 stk Drophead Coupe og ett par av den nye Ghost. Dette er kun biler jeg selv har sett så det er nok flere rundt om.

Men med tanke på prisen på disse bilene så skal vi være glade for at det i det hele tatt er noen av dem her! Vi trenger biler som lyser opp bilparken vår, selv om vi er det landet i verden som har flest Porscher per innbygger så trengs det flere lyspunkter langs veiene. Selv om det har løsna skikkelig bra de siste åra :)

(Og ikke bruk Finn.no "Dyrest - Billigst" søket som grunnlag når amn snakker om luksusbiler i Norge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet en Porsche Panamera Turbo S i foliert i Gulf fargene nedenfor HiOA i Oslo. Ikke en bil som forsvinner i mengden!

Er ikke det litt som å se Erna Solberg i skidressen til Petter Northug? #-o

Nei, det er som å se en riking vise at han er litt bilinteressert og mest sannsynlig ikke bare har kjøpt bilen kun fordi at det står "Porsche" på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er som å se en riking vise at han er litt bilinteressert og mest sannsynlig ikke bare har kjøpt bilen kun fordi at det står "Porsche" på den ;)

Det jeg ville frem til var at Panamera - Porsche eller ei - ser ut som en strandet hval, og Gulf-dekor blir liksom litt... uhm... feil på akkurat den bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...