wicky124 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 ja mørk blå...originale felger også... sånn typisk m5-blåfarge...
Bangy Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Kjørte bak en E39 M5 i blå farge ved vinterbro...duden nekta å gi på.... Hvor på vinterbro? Er en jeg kjenner som har en e39 med totalt m5 look. Alt av bremser og understell på bilen er m5, bortsett fra motoren som er en 530D så er nok ikke en m5 desverre
Erik89 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Spotta en mercedes sivil bil her om dagen på e18, skummelt å se de kjører så mye forskjellig :/
noekult Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Spotta denne M5'en i Sandvika idag Går en slik en sølv i sentrum med jallabakfanger og M5 klistremerke Skal ta bilde neste gang, orket ikke det sist. Lurer på, hvis han ser meg mens jeg tar bilde, om han tror jeg tar bilde fordi jeg tror det er en ekte M5 eller fordi jeg syns bilen er latterlig Kjørte bak en E39 M5 i blå farge ved vinterbro...duden nekta å gi på.... Mørk blå? Jeg møtte nemlig en på Torshov i går. Pen sak. Jeg tror kanskje vi har sett den samme? Sett han på Carl-Berner og. Norsk fyr med kort hår som kjørte. Jævlig nydelig bil.
Tzunami Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Møtte en svart og gørrskitten e39 m5 på ryen ista... fin lyd fra de!!
Fredrik 90 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Kjørte bak en sort F01 760LI i stad, og nei det var ikke kongen Skulle tatt bilde av den men valgte heller å holde F30en jeg kjørte på veien
wicky124 Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Er ganske feit den sjuern... (F02) prøvde en 730D for litt siden... digg som F!
Zibiri Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Møtte på en Syver i Larvik i går kveld, først rullandes på E18 inn og flere ganger cruisende rundt i byen.. Så klin strøken ut, helt sinnsykt brede felger med stor kant, helt senka ned, sorte nyrer og mørk grå aktig farve i lakken. Synd jeg aldri fikk tatt bilde for den var virkelig FEIT. E38 740. Ser stadig fler om dagen som lufter glisa sine, vært mye grom biler på sommer felg di siste kveldene nå
N.E.W. Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Elendige bilder viser gårsdagens spotting, Ferrarri FF. Bilen var endel større enn jeg trodde. Digger shooting brake stilen.
spruddel Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 99% sikker at jeg spotta Tzunami. Han kom etter meg da jeg skulle på Risløkka og han fulgte etter inn der. Møtte han vel i døra også, hvis det stemmer at du jobber for Møller? Tok 2 bilder av hans Civic
espulus Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Spottet noen kamuflerte BMW'er på tyske skilt på onsdag, på Stjørdal:D Ikke så ofte disse dukker opp i ei lita bygd som dette. Får ikke lastet opp bilder fra mobilen, men her er link til lokalavisa; http://mobil.bladet.no/bilogtrafikk/article5963779.ece
haakon85 Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Holy crap! Hvis jeg ikke er helt på bærtur her så er det nye M3 og 6-serie Gran Coupe.
espulus Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Tror ikke du er helt på bærtur da ! Er rimelig sikker på dette selv, uten at jeg kan garantere det. Fikk bare et raskt glimt av disse bilene! Men gøy å spotte noe slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå