Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Så en forholdsvis hypersjelden Golf i dag...

1998sncr.jpg

Ilustrasjonsbilde. :wink:

Spotta også en kjekk blond ung mann på Økern i dag, kjørende i en strøken sort Sierra. Medlemmet kan presentere seg selv om han ønsker. :lol: Kjørte forbi han i firmabilen og tuta som en galing. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjørte jeg et lite stykke sammen med en slik:

8mv417pxiyvs6p3ak0gp.jpg

VW Karmann Ghia

Identisk farge, og så like strøken ut som den på bildet. Nydelig bil!

Hadde også en artig opplevelse ved avkjøringen mot Bygdøy/Skøyen/Frogner hvor jeg hadde ligget bak en porsche 911 (996) cab helt fra Ryen.

I krysset der skulle vi hver vår vei, og jaggu kommer det ikke en e92 m3 cab også inn i krysset, og skal den tredje veien. Grei samling biler på rødt lys samtidig da. (Følte meg litt underlegen :) ) m3'en dro til med hjulspinn ut av krysset :)

Senere på turen møtte jeg en slik i en trang oslogate:

5329870.jpg

360 spider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en forholdsvis hypersjelden Golf i dag...

1998sncr.jpg

Ilustrasjonsbilde. :wink:

Spotta også en kjekk blond ung mann på Økern i dag, kjørende i en strøken sort Sierra. Medlemmet kan presentere seg selv om han ønsker. :lol: Kjørte forbi han i firmabilen og tuta som en galing. :lol:

Går en slik på Rena tror jeg, sett den der flere ganger =D Jævli stilig bil egentlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte nok en hypersjelden bil i dag. En Daihatsu Copen. Ikke vanskelig å se hva dette EGENTLIG er.

Jeg synes egentlig dette er stilige biler, selv om jeg ikke ville eid en selv. De minner meg om en moderne versjon av Honda s500/s600/s800 som jeg nevnte i en annen tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...