316 Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Så en forholdsvis hypersjelden Golf i dag... Ilustrasjonsbilde. Spotta også en kjekk blond ung mann på Økern i dag, kjørende i en strøken sort Sierra. Medlemmet kan presentere seg selv om han ønsker. Kjørte forbi han i firmabilen og tuta som en galing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 En slik Golf har jeg sett en del i Ski-området. Man kan vel si den er langt sjeldnere enn den er kul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 gode gamle Golf Country Hadde en dyrlege her som hadde en slik på begynnelsen av 90 tallet, ufattelig stygt i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Møtte faktisk en slik her om dagen selv. Lenge siden sist jeg så en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 èn nabo her hadde 2 sånne lenge. men de er borte begge 2. fæl bil ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 på torsdag møtte jeg på en rød e30 m3 med gule tåkelys, like nord for jessheim.. sjåføren å finne her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 I går kjørte jeg et lite stykke sammen med en slik: VW Karmann Ghia Identisk farge, og så like strøken ut som den på bildet. Nydelig bil! Hadde også en artig opplevelse ved avkjøringen mot Bygdøy/Skøyen/Frogner hvor jeg hadde ligget bak en porsche 911 (996) cab helt fra Ryen. I krysset der skulle vi hver vår vei, og jaggu kommer det ikke en e92 m3 cab også inn i krysset, og skal den tredje veien. Grei samling biler på rødt lys samtidig da. (Følte meg litt underlegen ) m3'en dro til med hjulspinn ut av krysset Senere på turen møtte jeg en slik i en trang oslogate: 360 spider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 "Actually, that's why they call it an F360...you say "F___!" and then you do a 360." -James May Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Haha Men har 360 F i navnet da? Trodde det bare var F430 som hadde det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Så en forholdsvis hypersjelden Golf i dag... Ilustrasjonsbilde. Spotta også en kjekk blond ung mann på Økern i dag, kjørende i en strøken sort Sierra. Medlemmet kan presentere seg selv om han ønsker. Kjørte forbi han i firmabilen og tuta som en galing. Går en slik på Rena tror jeg, sett den der flere ganger =D Jævli stilig bil egentlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Møtte nok en hypersjelden bil i dag. En Daihatsu Copen. Ikke vanskelig å se hva dette EGENTLIG er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Ikke så rent ulikt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Møtte nok en hypersjelden bil i dag. En Daihatsu Copen. Ikke vanskelig å se hva dette EGENTLIG er. Jeg synes egentlig dette er stilige biler, selv om jeg ikke ville eid en selv. De minner meg om en moderne versjon av Honda s500/s600/s800 som jeg nevnte i en annen tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå