Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

i sta møtte jeg hartge H750 til han som mener hele bimmers er en gjeng med homser. ble litt overrasket da jeg så bilen. sånn som han har snakket om bilen i nettby diskusjonen så står den alltid inne. kunn ute på flotte solskinns dager. og den får noen ganger en forsiktig dusj med vann for og få av støvet som legger seg på den i garasjen.

det som overrasket meg da var at det har regnet ganske mye i natt og litt ut på dagen i dag. så den skulle vel ifølge han stått i garasjen i dag. og de klistre merke prøveskiltene var klistret på selve bilen istede for der skiltene egentlig skal stå. der hadde han svarte skilt det sto H750 istede. men da er det kanskje ikke så viktig med lakken heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel....

Jeg kjørte mot nesoddenveiene, i S-kurvene oppoverbakken. Plutselig kom det en haug med rådyr. Jeg måtte kjøre ut av veien for å ikke treffe de, men tror du ikke det ene dyret snudde! Så jeg havna ut i grøfta og kjørte på ett av dyra :/

Ødela en felg, et sideskjørt og litt av passasjerdøra. Han som satt på knuste også sideruta med hode sitt.

Dyret gjorde også sitt med fronten og grisa til motorrommet.

Men uansett for å ikke gå alt for mye offtopic :P

Her er ett bilde av bilen tatt tidligere idag, bare speil som mangler.

sxtfqu4swl67ucjr2b2j_thumb.jpg

Sitter fortsatt på jobb, tror du jeg gleder meg til å få henta bilen!?

Har kjørt rundt i en ssang young og renault hele uka, er som pest og kolera!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel like gjerne legge ut denne her nå i og med at det har vært litt diskusjon rundt bilen tidligere...

For ordens skyld, bilen er ikke til salgs pr. dags dato, og hvis den noen gang blir det, så har jeg gjort det veldig, veldig klart at jeg er interessert.

Anbefalte eier å få bilen innendørs fort som fy, noe han hadde planlagt lenge.

52jz7bxrz3q4btxtj1cb.jpg

ymibaqtuukq9bsw5ctq7.jpg

omk2zbcx399lqi6c715g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...