Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Så idag i sarpsborg en rød mb med ganske brede skjermer. Den hadde også ekstra luftkanaler på bakskjermene, fronten så litt ut som en 190, men kanskje litt grommere, litt bredere og kanskje hakket større grill? Kan det være noe jalla greier, eller var det noen slags "spesiell"utgave fra mb?

Fikk kun bilder fra bakenden.

xjmmngwg1xxql2o2vgob.jpg

w6xwkiemdy9jg36f8a27.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er du Wicky og Dan Børge Akerø :wink:

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10057152

Du har bra gjennomtrekk i topplokket om du går fra bilen din (og særlig sånt som Jaguar o.l) med nøklene i.

Hehe! De har funnet bilen hans nå, men i følge ham så var det ikke førtegangen han fikk frastjålet bilen sin. To ganger tidligere, begge gangene sto bilen på tomgang :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lånte bil med en kompis for å hente vaskemaskin, kul skute ;)

574903_10151509643195077_847820076_23778510_437791192_n.jpg

Liker ikke så godt moderne VW, Men når vi prater klassisk vekker det minner fra barndomm og fantasien løper løpsk!.... Spesielt type2 :D , bestefar var en ihuga fan, og ett av barndomsminnene er at jeg satt på fanget og fikk prøvekjøre hans Type2 buss mot Mandal tidlig på 80'tallet (forøvrig den samme strekninga som har vært i media i det siste pga en idiot på 2hjul)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffåuff gutta :/ sharif drar man bare ikke til, samme hvor billig ting er, man betaler for kundeservice, og det får du ikke der! vet dekkmann ikke er billig, men tar dere 5 min maks fra skedsmokorset og ned til skjetten hvor dekkmann ligger, og de yter service! har jobbet der selv, og de gutta gjør en utrolig god jobb! møller romerike leverer alt av hjul dit, inkl. splitter nye r8'hjul vi fikk dit når jeg jobbet der i høst, ikke en skramme på felgene etter montering! DE KAN SERVICE! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta no somalere som solgte khat... haha de prøver å være stille og gjøre dette i skjul men står midt i gata og skriker og hoier...haha

Hehe, du skulle bare løp bort og brølt "POLITI" Husker jeg skremte dritten utav to negere som rota i kontainern bak jobb :lol: Det var på kvelden og jeg kjørte bort og satte fjernlysa på dem, samtidig som jeg noe høylydt spurte hva faen de holdt på med! Fyttirakkern å de fikk fart på seg :D De forsvant inn over jernbanen og opp i skogen :roll:

Lo så jeg holdt på å pisse i buksa :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...