Torbjørn E39 Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Er den verdt drøye 1,6 mill da? Synes du? Han har vel fått med en null for mye, ellers er vel prisen kanskje i lire eller yen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Ikke hver dag man ser så store biler med slike felger heller: Originalfelger det der (ekstrautstyr), står samme på jobb-bilen min, ikke jeg som kjøpte den, så aner ikke om dette kanskje kan vere noe som kom på V6 motorene eller hva det er .. Hjelper iallefall litt på looken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Bil kjørende fremover, med ryggelys på? Holder du til på Lørenskog? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Jobben sitt hovedkvarter ligger omtrent 3 minutter unna Lørenskog, så det er ikke langt om å gjøre nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 den e28en var ikke gaLE, for og si det sånn var det ikke felgene jeg så først, det var bbs fronten! skulle gjerne hatt en sånn, eller hele bilen for den saksskyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Er vel Zender-front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Bil kjørende fremover, med ryggelys på? snudd girkassa feil vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Bil kjørende fremover, med ryggelys på? snudd girkassa feil vei? hehehe, et gir forover og 5 bakover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Hehehe... Er Mazda Rx8 laget som hybrid...? Har sett to hvite på prøveskilt i Oslo påmontert en hau med "hybrid" klistremerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 http://www.hybrid-vehicles.net/mazda-rx ... hybrid.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Jepp, 2 slike jeg så ja... Begynte å lure litt. Sportsbiler skal på gå bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Så en Rød/svart E36, tror det var 325, på Sunndalen. Kjørte forbi meg for noen timer siden. Bilen var rød med svart panser, svarte felger med rød stripe og en japse potte Noen her tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Så en Rød/svart E36, tror det var 325, på Sunndalen. Kjørte forbi meg for noen timer siden. Bilen var rød med svart panser, svarte felger med rød stripe og en japse potte Noen her tro? de med japsepotte holder seg vel til bilforumet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Theh, nesja... Spotta noe i Trondheim Og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 spotta to stykk e24 6-serier mellom mjøndalen og drammen igår:) fine biler, blinka på den ene hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå