Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

I tillegg passerte jeg i regnværet en svart Z3 coupe. På sidenvinduet stod det noe som -noen leker fremdeles med biler- husker ikke helt, men det var noe i den duren.

Vi leker fortsatt med biler - slagordet til sportsvognklubben. Tipper jeg vet hvilken bil det er snakk og da er eieren her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg passerte jeg i regnværet en svart Z3 coupe. På sidenvinduet stod det noe som -noen leker fremdeles med biler- husker ikke helt, men det var noe i den duren.

Vi leker fortsatt med biler - slagordet til sportsvognklubben. Tipper jeg vet hvilken bil det er snakk og da er eieren her på forumet.

Okei. Vel, det var en skjeggete kar hvertfall. :-)

Edit; Var det en '99 BMW Z3 2.8 Coupe Kompressor jeg passerte?

Månedens bil her engang også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en veldig veldig... veldig pen e28 i kveld! Faktisk noe av de peneste jeg har sett til nå ;)

Vet ikke specs, men nylakk og bbs (?) felger var det hvert fall!

Dårlige bilder da men... ;)

Hører ikke denne til rundt Åndalsnes?

Nei, ikke den. Er gull felger du den ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta disse på Statoilen her. De kom visst bort for å ta lappen min :) Surt, men livet går videre.

jy095hcuukfe52wt18x0.jpg

vell.. burning i sentrum lønner seg vell skjeldent ;)

Var ikke i sentrum :P Var i siljanbakkene. Eller, etter den myra, og på vei opp mot gjerpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på en annen. Den sto på et privat verksted i innfjorden når jeg var der i fjor en gang.

Mener å huske det sto 745-motor i den, mulig det ikke stemmer.

Jeg har ikke sett den bilen der her inne.

Du mener ikke en strøken grønn en?

Den sto der ute med noe motorproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer til deg som har mista lappen.. Hvor lenge? 3 måneder håper jeg for din del.

Hehe, jeg håper på telefon fra dem i morgen. Faren min hadde visst ringt ned og snakka med dem, og dem sa at jeg muligens kunne få den tilbake om ikke altfor lenge, med tanke på at jeg la meg helt flat og innrømte det. Men vi ser!

OM det blir en stund te, tar jeg det ikke altfor tungt. Jeg ser heller på det som sparing av penger som ville gått til bensin. De kan jeg jo heller bruke på div. deler til bilen. Senk/utvendig fiksing osv. Mye man kan gjøre med bilen om man bruker vett og fantasi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ferdig med prøvtia så du slepper teori og oppkjøring?

får nokk max 3mndr da ivertfall med mindre du har noe mer lignendes på deg fra før av da. 3mndr går kjappt nokk det :) nå er det jo sommer og! klar som et skudd igjen te vintern. Da det er kjipt og gå! ;) men morro og kjøre bil

men 1 ting jeg lurer på, tokk dem deg på fersken eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...