Sjøbuse Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Så en tilsynelatende strøken E23 L7 i dag. Kan ikke være mange av de i landet? jeg har bare hørt om E38 L7. hva er spesielt med en E23 L7? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 tatt med en svært dårlig mobil, Plymouth Cuda 440 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Noen som har peiling nok på Alfa Romeo til å fortelle meg hva jeg parkerte ved siden av i dag? Synes den var tøff! Krom emblem bak hvor det sto 2000, om det hjelper.. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 tatt med en svært dårlig mobil, Plymouth Cuda 440 Pussig nok spotta jeg den samme bilen på lørdag. GROV lyd i denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Noen som har peiling nok på Alfa Romeo til å fortelle meg hva jeg parkerte ved siden av i dag? Synes den var tøff! Krom emblem bak hvor det sto 2000, om det hjelper.. Bilder: Det du parkerte ved siden av var en kupé-versjon av Alfa Romeos 105-sedan, også kjent som Guilia. Disse kupé-modellen bærer en rekke navn avhengig av hvilken motorstørelse/-type som sitter under panseret. Når det stod "2000" bak, betyr det at det sitter en motor fra den større 2000-sedanen i. Fullstending navn er da Alfa Romeo 2000 Gtv. Designet stod Giorgetto Giugiaro bak. Om du ser en del sider tilbake, vil du også se at jeg nevnte en viss Bmw-modell som deler mye av designet med Alfa Romeos kupé. På finn ligger det nå til salgs en litt tidligere (og litt penere) versjon med litt mindre motor, om det er noe som interesserer. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18131853 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 tatt med en svært dårlig mobil, Plymouth Cuda 440 Pussig nok spotta jeg den samme bilen på lørdag. GROV lyd i denne! Sto vel utstilt inne på Moldestukets utstilling i April Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 tatt med en svært dårlig mobil, Plymouth Cuda 440 Pussig nok spotta jeg den samme bilen på lørdag. GROV lyd i denne! Sto vel utstilt inne på Moldestukets utstilling i April Og jeg spotta den på tirsdag på vei oppigjen ifra oslo.. Leita med blikket etter deg i området knut, men så verken en 4x4 eller en e28 som jeg kjente igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Så en eldre mann i en M535 (E28) I Oslo på Fredag. Deilig syn! Mannen eller bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Så en eldre mann i en M535 (E28) I Oslo på Fredag. Deilig syn! Mannen eller bilen? Den eldre mannen.. Eeeh, bilen. Han var utenfor GS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Så en tilsynelatende strøken E23 L7 i dag. Kan ikke være mange av de i landet? jeg har bare hørt om E38 L7. hva er spesielt med en E23 L7? Godt utstyrt amerikansk 735i ser det ut som. http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_7_Series_(E23) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Kom over en Alfa og en Triumph i går. Fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Så en meget pen rød e34 Alpina bi-turbo i Arendal for ca 2 uker siden... Noen med kjennskap til denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Kom over en Alfa og en Triumph i går. Fine biler Denne Triumph-en er faktisk til sagls: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18192647 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Er det to av bildene som lyver litt, eller er det en noe vill camber bak på den Merca, Wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå