Eystein Ose Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Spotta gamle bilen din her i Ørsta Kjexx! Såg noe sliten ut, ihjel skitten og knust lykt fremme:s snakker om Marrakech e38'a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Da9el84 Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 VW passat R36...... flott familievogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Jævli strøken ny Z4 coupe kjørte ut fra grønnsaksbutikken ved Haslum stasjon. Svart med de nye baklyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 En på facebook som spotta denne...skam at den står ute... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Neia ingen skam (bare litt dersom den står der ensom og forlatt) - de A-Fordene er det flust av, og de vi har i Norge er nesten alle som en i pristine condition - derfor er det morsomt at noen av dem virkelig brukes året rundt og ser ut deretter. Så den putrende rundt i Sandvika i snøslaps i fjor og jeg ble blid av å se den . Ser ut som dette bildet er tatt på nedre Stabekk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Fekk knipsa et bilde av gamlebilen til Kjexx! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Så en 1-serie 118d (mk1) med skiltnummer ??11111 Tror bokstavene var VF... Noen andre som har sett den også? Prøvde å ta bilde, skiltet reflekterte for mye fra mine kjørelys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Så en 1-serie 118d (mk1) med skiltnummer ??11111 Tror bokstavene var VF...Noen andre som har sett den også? Prøvde å ta bilde, skiltet reflekterte for mye fra mine kjørelys... Har sett samme bilen selv tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Så en 1-serie 118d (mk1) med skiltnummer ??11111 Tror bokstavene var VF...Noen andre som har sett den også? Prøvde å ta bilde, skiltet reflekterte for mye fra mine kjørelys... Har sett samme bilen selv tidligere VF11111 er en Toyota Celica fra 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Okey, da var det andre bokstaver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 I midten av desember spotta jeg en sølv E91 stv. med M3 front, hekk og (tror jeg) skjermer i dusterundkjøringa på Carl B. plass. Noen som har kjennskap til denne? Fikk ikke med meg skiltnr da jeg bare stod og måpte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Denne er postet her tidligere - men ikke så skitten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Kjørte igjennom operatunnelen i går, reagerte på at det var noe som brommet inni der. Litt lenger frem lå det først en Aston Martin Vantage foran den igjen lå det en Fisker Karma og foran den igjen lå det en Lambo, tror det var en Gallarado Så ut som at alle bilene tilhørte Ferdinand Motor, var reklame for det og ett ice show på bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Så ut som at alle bilene tilhørte Ferdinand Motor, var reklame for det og ett ice show på bilene. Det stemmer bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Fikk en mms fra faren min med dette bildet, med teksten "Manglet bare 10 kroners innkast slik de har på handlevognene i butikkene" Stakkars femmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå