Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Møtte en meget pen hvit BMW som var på henger, i rundkjøringen i Stange(der man kan ta av til Elverum, Hamar og Oslo).

Skjønte ikke helt med en gang hva det var, men så snudde jeg meg og så den ordentlig.. Joda, det var GS Bildeler sin M3. Var ikke vandt til å se den rett forfra, vant til å se den sidelengs :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "møtte" en liten kolone når jeg var på tur til Gjøvik med prøveskilt på M5'n i dag:

1 lilla BN registrert E30 M3 (på bildene) den var RÅ!

1 grålig E30 med bur, gikk fælt så det ut for...

1 grålig E30 med gule framlykter

og 1 lilla E36 med AE og sorte nyrer

Ble litt dårlige bilder da jeg var litt opptatt med å kjøre men, regner med at IALLEFALL den lilla E30 M3'n er å finne her inne, men gir en liten beskrivelse på det jeg rakk få med meg om det er noen som kjenner seg igjen:P Jeg kom midt i gjengen iallefall med te to øverste på lista forran og de to andre bak:)

dwmqgi1orlqezv83d2z9.jpg

iboarygy85m5q3j5tqmf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne sto parkert rett ved min bil da jeg kom ut fra norges varemesse på lillestrøm.

r2zhdwgkkzd9mmgu7dcg.jpg

Dodge Challenger SRT8 er jo litt kul da... det er jo alltid litt spesielt med en stor HEMI V8 på over 6 liter (6059 cm3). 431 HK ved 6200 rpm og 569 Nm ved 4800 rpm gjør vei i vellinga. 0-100 Km/t går løs på 5,4 sekunder og topphastigheten er 265 Km/t. Det er heller ikke alle bilmodeller som leveres standard med 22" felger... helt sjef... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg var på gardermoen i dag på treff med lokalklubben, så møtte jeg sykt mye fine bmw'er på tur ned dit, og her på hamar i sta på statoil, den sykt strøkene røde m3'en med bbs felger som har røde emblemer? husker ikke hva fyren kaller seg i farta:P han har tråd i allefall.

sammen med han var det en strøken mørk grå e34 med mørke lykter, samt en e30 m-tech II med xenon den var mørk blå eller svart, med hvite felger.. har sett alle her inne:)

fint å vær ute på veien når det er bmw treff i nærheten:)

å på turen nedover møtte jeg en sølv farget e46 m3 med csl felger og motorsport vinge..

har da i håpet at folk la merke til en svart 4 dørs e36 med guletåkelys:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spotta denne "duoen" her på Statoil på Fagernes i dag:

o0oli7fntrf2m3tfqp2l.jpg

Med en gang jeg så snurten i den blåfarga var jeg sikker på det var denne:P

Ser veeldig strøken ut den bilen altså! Hadde lyst til å svinge innom å se, men det hadde jeg rett å slett ikke tid til:S

Vinka som en tulling når jeg kjørte forbi men når jeg kjører en Calibra som tuten ikke virker på er det vanskelig å få kontakt med folk:P

Har lyst til å få sett den bilen IRL en gang + den fargen er kul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta (og kjørte forsåvidt "ifra") en Ferrari på ringveien igår. Så den da jeg koblet på og gjorde det jeg klarte for å ta den igjen, men da la han seg mellom to trailere for å ta av :( Men var rød og hadde hvite striper på panseret og opp på taket tror jeg, så ut som en nyere modell. Mange Ferrarier jeg har sett i år :P

Var forresten bak en Porsche GT2 på vei til Tryvann. Tok et bilde av den, får legge ut senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ofte en hvit X5 (nye typen) med noen ordentlig feite sorte kantfelger. Er BR-registrert og holder til i Oslo. Har ikke fått tatt noen bilder eller noe, men den er hvertfall sykt tøff :D

Det er nok han på QuikkStopp Kalbakken sin. Han henter deler hos oss hver dag, han skrur helst BMW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...