Henrik... Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Hvem var det jeg traff på strømmen/Lørenskog i dag a? En svart E36 sedan med noen feite kantfelger og skamsenk sammen med en mx-5 og den røde cummins-golfen eller hva det er. Var morro å gasse litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Møtte denne på vei hjem fra Stavanger idag! Sjekk skiltet Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Ikke meninga å spore av for mye, men har skjønt at velour er "inn" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 [ Bilde ]Møtte denne på vei hjem fra Stavanger idag! Sjekk skiltet Sent from my Ifaun using Tapatalk Spanderer du brillene eller kikkert da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Så en e65 745i taxi igår, ante ikke man kjører slike biler til taxi i Stavanger Kjører til og med en e39 520d preface som taxi rundt her har jeg sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 alt ved rødtangen camping [ Bilde ] Støvete 335I [ Bilde ] [ Bilde ] Lambon der er til salgs;) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32221541 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiA Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Gromt skilt på 1'ern Var ikke deg jeg lå bak oppover mot Oppdal på onsdag Zhillen? Hang på deg fra Sunndalsøra til Grøa isåfall. Kjørte en blå E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Møtte på to utenomdetvanlige-biler i går: Og denne hvite 7'ern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Sjuer L Version i hvit...hmm....Me like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Kjøp kjøp! du trenger en bmw i mellomtiden mens du venter på teslaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Den bimmern var schtøgg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Kjøp kjøp! du trenger en bmw i mellomtiden mens du venter på teslaen hahaha nei as! Må selge mercene og audien... Eller..usikker på audien...Men mercene selges..og da blir det en bil til 20k i vinter/frem til teslaen kommer..Lurer mest på en Subaru forester..bare for å ha hatt det lissom... Og om audien selges så kjøper jeg Jaguar S-type (kun fordi jeg får den 50k under listepris...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Har en e36 du kan få kjøpe billig? veldig fin som familiebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 hahaha jah 15k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 legg på 20 så er den din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå