Henrik... Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 møter div lave bmw'er, E46 etc i Lillestrøm området om dagen. en i en blå stv skamsenka som hilste på meg når jeg kjørte cosworthen. noen her det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 møter div lave bmw'er, E46 etc i Lillestrøm området om dagen. en i en blå stv skamsenka som hilste på meg når jeg kjørte cosworthen. noen her det eller? Mye fine biler i Lillestrøm området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 begynner å hjelpe ja Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Jeg og en kompis møtte på en e46 m3 igår på vei mot Lillestrøm. Sorte felger, orientblau farge, sota ruter bak, shadowline trim, uten m3 emblem på hekken. Noen her på forumet? Vi digga lyden! ! Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Møtte på en Aston Martin DB9 på vei fra Minnesund for noen dager siden, den bare lå i høyrefila og koste seg, synes dog den gikk litt for stille ved normal kjøring for å være en 6 liter V12, hørte nesten ikke noe motorlyd i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Møtte på en Aston Martin DB9 på vei fra Minnesund for noen dager siden, den bare lå i høyrefila og koste seg, synes dog den gikk litt for stille ved normal kjøring for å være en 6 liter V12, hørte nesten ikke noe motorlyd i det hele tatt IMAG1228.jpg Han du møtte på holdt fart, hadde han aksellerert hadde du garantert hørt og kjent det på kroppen! Har kjørt ved siden av aksellerende DB9 før, den lyden er helt vill og penetrerer seg gjennom alt støyisolasjon. V8 Vantage har en enda mer brutal skrik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Jeg og en kompis møtte på en e46 m3 igår på vei mot Lillestrøm. Sorte felger, orientblau farge, sota ruter bak, shadowline trim, uten m3 emblem på hekken. Noen her på forumet? Vi digga lyden! ! når jeg tenker meg om, så jeg to M3'r i går jeg å. en i lillstrøm, og en på strømmen. e92 M3, grå med mørke felger. og en grå E46, den siste traff jeg på strømmen. Også traff jeg gkw fra forumet her sin RS4, for en lyyd fra den bilen. jeg kjørte cosworthen som bråker i seg selv, men hørte godt at noe gromt kom i tunnellen, og da dukka den lilla audin opp. synd vi ikke skulle i samme retning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Mye kule biler i Lillestrøm... og alle hilser om man kjører med park/tåke lys Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 når jeg tenker meg om, så jeg to M3'r i går jeg å. en i lillstrøm, og en på strømmen. e92 M3, grå med mørke felger. og en grå E46, den siste traff jeg på strømmen. Også traff jeg gkw fra forumet her sin RS4, for en lyyd fra den bilen. jeg kjørte cosworthen som bråker i seg selv, men hørte godt at noe gromt kom i tunnellen, og da dukka den lilla audin opp. synd vi ikke skulle i samme retning Spotta bilen din på finn.no Om det er den da! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48373101&folderId=2290101 Super strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Spotta bilen din på finn.no Om det er den da! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48373101&folderId=2290101 Super strøkent! Der varn ja! Fin den, bare å kjøpe Men smiler mye breiere i cosworthen, det skal sies. (når den går ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Her er denne tråden ja, spottet en utenlandsk Tesla Model S i Hamar for kanskje 2 uker siden. Mener den kom i fra Tsjekkia men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Traff på denne i går. Har sansen for disse 997 GT3ene jeg... noekult og M|Fjeld reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Spørsmålet er vel hvem som ikke har sansen for 997 GT3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Jeg. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Jeg. Du tells ikke. M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå