Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Møtte på en Aston Martin DB9 på vei fra Minnesund for noen dager siden, den bare lå i høyrefila og koste seg, synes dog den gikk litt for stille ved normal kjøring for å være en 6 liter V12, hørte nesten ikke noe motorlyd i det hele tatt :)

post-64283-0-55709900-1402527163_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte på en Aston Martin DB9 på vei fra Minnesund for noen dager siden, den bare lå i høyrefila og koste seg, synes dog den gikk litt for stille ved normal kjøring for å være en 6 liter V12, hørte nesten ikke noe motorlyd i det hele tatt :)

attachicon.gifIMAG1228.jpg

Han du møtte på holdt fart, hadde han aksellerert hadde du garantert hørt og kjent det på kroppen!

 

Har kjørt ved siden av aksellerende DB9 før, den lyden er helt vill og penetrerer seg gjennom alt støyisolasjon. V8 Vantage har en enda mer brutal skrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kompis møtte på en e46 m3 igår på vei mot Lillestrøm. 

Sorte felger, orientblau farge, sota ruter bak, shadowline trim, uten m3 emblem på hekken. Noen her på forumet? Vi digga lyden! ;)!

når jeg tenker meg om, så jeg to M3'r i går jeg å. en i lillstrøm, og en på strømmen. e92 M3, grå med mørke felger. og en grå E46, den siste traff jeg på strømmen.

Også traff jeg gkw fra forumet her sin RS4, for en lyyd fra den bilen. jeg kjørte cosworthen som bråker i seg selv, men hørte godt at noe gromt kom i tunnellen, og da dukka den lilla audin opp. synd vi ikke skulle i samme retning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg tenker meg om, så jeg to M3'r i går jeg å. en i lillstrøm, og en på strømmen. e92 M3, grå med mørke felger. og en grå E46, den siste traff jeg på strømmen.

Også traff jeg gkw fra forumet her sin RS4, for en lyyd fra den bilen. jeg kjørte cosworthen som bråker i seg selv, men hørte godt at noe gromt kom i tunnellen, og da dukka den lilla audin opp. synd vi ikke skulle i samme retning :P

Spotta bilen din på finn.no :P Om det er den da! :) 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48373101&folderId=2290101

Super strøkent! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...