Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

den bilen ligner meget på en som går her i området.

men ser jo også på siste bildet at du også har feilet. du kjører jo bil med veisikte forran. er det så du skal klare å holde bilen på veien? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bilen ligner meget på en som går her i området.

men ser jo også på siste bildet at du også har feilet. du kjører jo bil med veisikte forran. er det så du skal klare å holde bilen på veien? :P

vell vell, som bruksbil funker den som juling den tøsa der:P

er ikke lett å få endene til og møtes som lærling når det gjelder bil når jeg tapte nærmere 50k på bmwn.

heller spare opp til en skikkeli kebab en og bare kjøpe bmw fordi det er bmw? :wink:

mye dritt som ligger ute for tiden så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. liker ikke merce se. så måtte bare komentere det :P jeg hadde en 85 2 dørs bmw 320 og en 98 bmw 728 og en astra gsi som lærling. å ha råd til ting handler bare om prioritering av penger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Røyken,mye i slemmestad.

Det var en 2-dørs ustyla? (vanskelig å si,så ut som den hadde vært i snøfonna el no) svart E30 som så hevet ut i hekken. Mye rare BMW'er som durer rundt i distriktet i det siste,uvisst om det er folk herfra,men virker ikke sånn.

Åja. Hvilken farge er det på E28'n din? Har sett en del ukjente eldre Bimmers rundt her den siste tiden jeg også.

kamerat av meg som har den grå todørs M-tech II'en, han bor i batstø... jeg bor i Åros...

j8zjbb.jpg

2ii8gva.jpg

tura rundt i slemmestad - storsand i går kveld med en hvit volvo 740 :P

Åja, det er den fra Båtstø ja. Har hørt om den før fra en som går på mekken (Åssiden) når jeg tenker meg om.

Dere får blinke på meg om dere spotter en todørs grå E30 pre-facelift (type strøken vil jeg selv si). Blir skilter rundt påske så blir nok mye kjøring da! Tror ikke det er så mange andre slike rundt her at det går ann å ta feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...