bcRichard Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 haha, mente hvis dere ser noe stående på gata elns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Fra i fjor sommer... Fant senere ut at dette var Saltkjelen sin, hvis jeg ikke husker feil. Var litt morsomt. Denne flotte forlatte Kadetten står i Grong... Kadetten står fremdeles på samme sted 1 år senere, ikke kjørt en meter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 316: Bara för deg att kjöpa den då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Sånn kadett var min første bil! Kjøpte den da jeg var 16 - Dødskul bil det der! Den skulle jeg hatt,restaurert og cruisa rundt med på fine sommerdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Veldig flotte linjer, definitivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Veldig flotte linjer, definitivt. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Så årets første Ferrari (355 Berlinetta i sølvblå) på Carl-Berners plass kl 22:55 i dag, så det betyr at våren endelig er her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Allerede sett to ferrarier her i Skien, og begge to "hjem" i nærheten av hvor jeg bor ^^ Fikk bare tatt bilde av den ene..hmm, tre potter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Den har standard med tre potter, som F40 20 år før dens tid Gleder meg til å se 458 Italia på veien her! Selv om jeg syns F430 er mye mer vellykka... Han som har kjøpt den må ha payet ut nærmere 4 millioner, fordi listepris er nærmere 3 millioner men da må man også vente to-tre år på venteliste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Er en del bortskjemte jævler her, bl.a. en som vant "skaperen" eller no.. Blir kvalm av denne byen Er helt enig at F430 er finere, nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Lett å bli så misunnelig at man blir kvalm ja Kjenner til den... Men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Enda en ferrari i Skien idag! Arg! blir kvalm! dette var en F430 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Spotta et stk ny BMW 535d GT. Ikkje heilt min type bil, vart for stor/høg for min smak. Stod mellom en e39 og en X6, og er vell der den passer størrelsemessig også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Har sett de Ferrariene i byen du også Erik? Er en 360 Modena som kjører rundt i byen her også, eieren er han som driver "Hauk Motors". Han holder til rett borti gata mi, og kjører rundt med Farrari'en hele året. Så han kjøre rundt i vinter med den, mens det lå en halvmeter snø på veiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 ^ Skikkelig entusiast, mao. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå