spruddel Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Så først en E21 320i idag (kommer bilde senere). Også på vei ned i tunellen under Smestadkrysset kommer det først en F10 i motgående felt. La fort merke til den deilige grillen. Tett etterfulgt av en Z4. Svarte begge to forøvrig. Rett etter det kommer det virkelige høydepunktet! En hvit og nydelig E24. Skulle vært fjernet fra veien slike biler, er trafikkfarlig når jeg omtrent må snu hodet rundt for å se etter den på ringveien Klokka var forøvrig ca. 15.05. Noen her? Senere kjørte jeg utover mot Snarøya og første bilen jeg møtte var Porsche Cayenne, neste var BMW 7-serie, etterfulgt av Range Rover. Kjørte litt rundt ved Fornebu også, og er mye X6, X6, 5-serie GT og slikt rundt der borte Er mye flott å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Jeg havna bak en E90 M3 i Råde, Østfold her for noen dager siden! Slang meg på hjul, men så kom det en bil i mellom.. Den var av lyseblå farge! Spesiell men tøff farge! Norske skilt var det å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Har sett de Ferrariene i byen du også Erik?Er en 360 Modena som kjører rundt i byen her også, eieren er han som driver "Hauk Motors". Han holder til rett borti gata mi, og kjører rundt med Farrari'en hele året. Så han kjøre rundt i vinter med den, mens det lå en halvmeter snø på veiene Elsker folk som bruker bilene sine! Skal ikke stå i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 hør hør! Bortparkerte biler er synd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Yeah, den 2. Ferrari spottingen min i dag Også en (kjedelig) rød 355 (GTS)... Er det bare meg, eller er dette landet spesielt glad i 355 når det gjelder italienere? Godt å se grombilene ute på veiene igjen, etter så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 kjørte e-18 fra sørlandet og mot oslo i dag, spotta en del lave bmwr, spesielt en sølvgrå e46 coupe som var laaaav og stiv med fine felger, noen her? spotta også en haug med andre lettere modifiserte e46, både sølv, svart osv osv og noen e38r, også en br-regga blå e92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Spotta 4stk. E46 på wattenberg i kveld. Må si det har blitt litt for mange av disse her i Skien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 ferrari 355 er vel en billig-ferrari? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Hvis du syns 7-800K er billig så ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 ferrari 355 er vel en billig-ferrari? Tja. Billig og billig. Du må ha større lommebok for å holde den i stand, enn 360en og F430en.......... Men den blir jo ansett av Ferrari folk som første moderne Ferrarien da, en bil de anbefaler som innstegsmodell for de som vil ha moderne bil med mindre du har råd til noe nyere. Billig-Ferrari er 308/328, det Eller, enda verre, Mondial... *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 hmm..ferrari er tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Spotta 4stk. E46 på wattenberg i kveld. Må si det har blitt litt for mange av disse her i Skien. Har du lagt merke til at de ofte kjører sammen? Sett dem flere ganger på rekke stående og kjørende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Kolonnekjøring er litt harry, litt tøft xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 jeg må nappe ut pigger fra pysjåen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Spotta "Luksus-fellen" bilen i elverum i går Bare med smell-logo på panseret ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå