Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Så først en E21 320i idag (kommer bilde senere). Også på vei ned i tunellen under Smestadkrysset kommer det først en F10 i motgående felt. La fort merke til den deilige grillen. Tett etterfulgt av en Z4. Svarte begge to forøvrig. Rett etter det kommer det virkelige høydepunktet! En hvit og nydelig E24. Skulle vært fjernet fra veien slike biler, er trafikkfarlig når jeg omtrent må snu hodet rundt for å se etter den på ringveien :lol: Klokka var forøvrig ca. 15.05. Noen her? Senere kjørte jeg utover mot Snarøya og første bilen jeg møtte var Porsche Cayenne, neste var BMW 7-serie, etterfulgt av Range Rover. Kjørte litt rundt ved Fornebu også, og er mye X6, X6, 5-serie GT og slikt rundt der borte :) Er mye flott å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett de Ferrariene i byen du også Erik?

Er en 360 Modena som kjører rundt i byen her også, eieren er han som driver "Hauk Motors".

Han holder til rett borti gata mi, og kjører rundt med Farrari'en hele året. Så han kjøre rundt i vinter med den, mens det lå en halvmeter snø på veiene :lol:

Elsker folk som bruker bilene sine! 8) Skal ikke stå i garasjen [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah, den 2. Ferrari spottingen min i dag :D Også en (kjedelig) rød 355 (GTS)... Er det bare meg, eller er dette landet spesielt glad i 355 når det gjelder italienere? :P

Godt å se grombilene ute på veiene igjen, etter så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ferrari 355 er vel en billig-ferrari?

Tja. Billig og billig. Du må ha større lommebok for å holde den i stand, enn 360en og F430en..........

Men den blir jo ansett av Ferrari folk som første moderne Ferrarien da, en bil de anbefaler som innstegsmodell for de som vil ha moderne bil med mindre du har råd til noe nyere. Billig-Ferrari er 308/328, det :) Eller, enda verre, Mondial... *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...