Wacman Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Veldig spesiell farge på M3en... Har den ikke skilter...? Og E30en må jo være ultimate vinterbilen for BMW entusiasten Jo,den har skilter nå,men eieren var meget ivrig etter å få den med seg hjem,så han hadde ikke tid til å vente på at reg.en gikk gjennom Skulle gjerne hatt den E30'n som vinterbil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 wacman, hadde du vært lur hadde du sladdet reg.nr. tror nokk ikke du er den eneste som ringer gammla og vil kjøpe den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Er visst en mann,fikk jeg høre. Men den er ikke til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 E36 Airbag-ratt i E30'n? Eller kom det der på sene E30'r? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Kom ved faceliften. Veldig sjeldent da det var dyrt(!) ekstrautstyr Mye gromt ute for tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 den bilen var rimelig spekka for sin tid,el.vinduer og litt sånt. Ettermonterte stoler med armlene også,mistenker at det var fra E34. Det er en tysk bruktimport. Synd det er automatgir,men det skulle jeg klart å leve med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Så en lys grønn eller blå e30 på henger idag på mo irana møtte bilen i fart så fikk ikke tatt noe bilder men den hadde bur og var rimeli stylet:) noen her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Spotta en svart e92 Hartge i Porsgrunn idag. Herregud, satan den var rå! Fikk dessverre ikke tatt noen bilder :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Spotta en E34 M5 touring 3.8l nedi ghettoen i harstad Legger ut bilde senere, har ikke kabel til mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Møtte en blå E90 med feite rims i dag... Møtte også en blodstrøken E29 på samme turen... Den er TV-registrert og jeg tror den går i Elverum... Noen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 alpina X5 facelift i smestad krysset i dag tidlig kar i dress bak rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Så en fiiiiiin 8-serie i mørkerød med gammel gubbe bak rattet =) Økern, ca 16.20... Tror de bilene har de minste nyrene på en BMW Kanskje Z1 har mindre, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Disse lå i en hage så jeg tok dem med meg Ett kunstgalleri på majorstua hadde dette til salgs for 18000kr.. En på stovner som har kjøpt seg denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Sett den X5-en i Oslo før. Tror ikke jeg sier mer om det Men er det bygd om front og satt på E46 facelift lykter? Eller bare jeg som surrer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå