Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Kom over denne i dag da jeg var ute å luftet E30`n en tur, en Porsche Carrera GT.!! Måtte så klart brått snu å kjøre etter, å fant den igjen på fergekaia i Kristiansund. Kom videre i kontakt med eier, en 59år gammel mann fra Kr.sund. Carrera`en er en 2007 modell. Har formel 1 motor, V10 på ca 600hk og veier 1250kg. Bilen har i dag en verdi på ca 400.000 EURO ble det fortalt.. Bak Carrera`en sto en RUF-Porsche (orginal!!) som det kun finnes 42 av i verden. Det er en 98 modell og er den siste bilen fra Porsche som ble levert med luftavkjølt motor. Denne ble ikke tatt bilde av pga ivrighet overfor Carreraen :roll:

Her er bilder!!!

lt0y9ff36b6zfnabe8ck.jpg

eblh9lmrxgl8x8df2v2f.jpg

nqk7ixl6lth7x0y5shrg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke rart det koster penger. syk lyd i den bilen der..frontvinduet koster 50 000kr og 1stk dør 60 000.. men hvorfor ?:S

regner med det koster ja!! han kjøpte bilen i 2007 i chicago, da for 200.000 dollar og kursen var på ca 5dollar.. dvs den har dobblet seg i pris nå sa ha.. for den var taksert til 400.000EURO ca pr dags dato.. syyk bil!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne har stått parkert på et industriområde i Halden en stund

6108pwkfqsrqfm6grnsv.jpg

tror eieren jobber på mek service på sørliefeltet. møter bilen noen ganger til og fra jobb. tror han også kjører en E30 cab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke nok av RUFen, men om jeg ikke tar helt feil så kjenner jeg eieren av den bilen.

det går jo ikke så mange av disse i Krsund da så.. 8) PM om du vil vite navn.. Møtte han i dag også på treffet til Moldestuket.. En mann med finansieringen i orden å lever vel kun for porsche..;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer nok det, E30 cabben solgte han i fjor, nå er visstnok også denne til salgs, hørte snakk om rundt 45 000,-

denne hadde han før, en kompis av meg som har den nå

f5jeza3t3c83an95ne1q.jpg

stemmer. er den E30`n jeg har sett samme fyren i noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...