316 Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 denne har stått parkert på et industriområde i Halden en stund Har absolutt ingen ting i mot å overta den dersom eieren har glemt den!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Får plukke frem noen flere fra tidligere jeg da Alle bildene er tatt i området Isfjorden/Åndalsnes. JOPPE ! ! ! Gamlebilen min det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Får plukke frem noen flere fra tidligere jeg da Alle bildene er tatt i området Isfjorden/Åndalsnes. JOPPE ! ! ! Gamlebilen min det der... Spotta på Finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Får plukke frem noen flere fra tidligere jeg da Alle bildene er tatt i området Isfjorden/Åndalsnes. JOPPE ! ! ! Gamlebilen min det der... Spotta på Finn.no Japp, I know... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Ble solgt herfra i fjor høst, synd å se at den er til salgs igjen allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Kom over denne i dag da jeg var ute å luftet E30`n en tur, en Porsche Carrera GT.!! Måtte så klart brått snu å kjøre etter, å fant den igjen på fergekaia i Kristiansund. Kom videre i kontakt med eier, en 59år gammel mann fra Kr.sund. Carrera`en er en 2007 modell. Har formel 1 motor, V10 på ca 600hk og veier 1250kg. Bilen har i dag en verdi på ca 400.000 EURO ble det fortalt.. Bak Carrera`en sto en RUF-Porsche (orginal!!) som det kun finnes 42 av i verden. Det er en 98 modell og er den siste bilen fra Porsche som ble levert med luftavkjølt motor. Denne ble ikke tatt bilde av pga ivrighet overfor Carreraen Her er bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 er ikke rart det koster penger. syk lyd i den bilen der..frontvinduet koster 50 000kr og 1stk dør 60 000.. men hvorfor ?:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 er ikke rart det koster penger. syk lyd i den bilen der..frontvinduet koster 50 000kr og 1stk dør 60 000.. men hvorfor ?:S regner med det koster ja!! han kjøpte bilen i 2007 i chicago, da for 200.000 dollar og kursen var på ca 5dollar.. dvs den har dobblet seg i pris nå sa ha.. for den var taksert til 400.000EURO ca pr dags dato.. syyk bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 ser ikke nok av RUFen, men om jeg ikke tar helt feil så kjenner jeg eieren av den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Dere fra kristiansund, husker dere en særdeles bredskuldra type som kjørte rundt i en svart 911, om det ikke var før deres tid da? Husker ikke navnet, men tror han holder til der ennå, bodybuildertype. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 denne har stått parkert på et industriområde i Halden en stund tror eieren jobber på mek service på sørliefeltet. møter bilen noen ganger til og fra jobb. tror han også kjører en E30 cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 stemmer nok det, E30 cabben solgte han i fjor, nå er visstnok også denne til salgs, hørte snakk om rundt 45 000,- denne hadde han før, en kompis av meg som har den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 ser ikke nok av RUFen, men om jeg ikke tar helt feil så kjenner jeg eieren av den bilen. det går jo ikke så mange av disse i Krsund da så.. PM om du vil vite navn.. Møtte han i dag også på treffet til Moldestuket.. En mann med finansieringen i orden å lever vel kun for porsche.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 stemmer nok det, E30 cabben solgte han i fjor, nå er visstnok også denne til salgs, hørte snakk om rundt 45 000,-denne hadde han før, en kompis av meg som har den nå stemmer. er den E30`n jeg har sett samme fyren i noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 En god, gammel Fiat 124 Sport Coupe i tilsynelatende god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå