Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Spotta en sort NSX NA1 Berlinetta Black på Carl-Berner ca. kl 19 i dag... Så fantastisk mektig ut som vanlig... Så mektig at jeg stoppa opp der jeg stod og tenkte ikke på å ta bilder engang... Savn...

Går en slik en her hvor jeg bor også, med automatgir #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en sort NSX NA1 Berlinetta Black på Carl-Berner ca. kl 19 i dag... Så fantastisk mektig ut som vanlig... Så mektig at jeg stoppa opp der jeg stod og tenkte ikke på å ta bilder engang... Savn...

Går en slik en her hvor jeg bor også, med automatgir #-o

Skjønner automatgir på amerikanske NSXer, Porscher og Mercedeser... Men en NSX med automat i Europa... Det er litt smaksløst... Med mindre du mangler en høyrearm eller venstrefot da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en sort NSX NA1 Berlinetta Black på Carl-Berner ca. kl 19 i dag... Så fantastisk mektig ut som vanlig... Så mektig at jeg stoppa opp der jeg stod og tenkte ikke på å ta bilder engang... Savn...

Jeg sier bare:

(jeg sier det ilitt bedre kvalitet, men det kunne ikke youtube fikse... Evt er jeg dårlig på å søke :lol: )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en E30 M-tech2 med prøveskilter idag. Sølvgrå med sorte DE-lys, så litt senket ut også, ellers original. Dette var ved McDonalds v/E6 Jessheim kl 0900. Så meget pen ut. Fikk ikke tatt noen bilder desverre, siden jeg kjørte bil selv.

Noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukas spotting.. Prater jo med mange av dem, og får jo info om at bilene avogtil er tilsalgs. Hvis noen er intressert tar jeg vare på tlfnr.. send en melding så kan dere selv ta kontakt. Jeg er ikke en selger men vet at spesielle biler som ikke står annonsert er intressant for mange..

o3wprsk6jl13lrn60nmh.jpg

Spesiell gammel 2002 , tilsalgs;)

3wlwnjsz7golcxlwqwb6.jpg

vq6i1y2pey4uaibdo2sk.jpg

Kongens gammelbil, 525 relativt strøken - tilsalgs..

uzggqoaq2z410cfe0xky.jpg

hhqc9nv37acauavtni08.jpg

h8mqxu5k1oesp0sgpucp.jpg

0pfqjzjebg6ayl6dawwm.jpg

148i8qqm8be43ip2ylkt.jpg

o3mpwdgc5wlu0ktk5jzw.jpg

dp6njhx1eyw82mercuhk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...