SweetBMW Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Så en M3 med denne modden av interiør lyset, syns det var stilig.. flere meningeR? =) vet ikke om det er posta rett, hvis ikke.
M3cabriolet Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 hmmm.... liker vel best det rød/oransje lyset. blått blir så VAG.
SweetBMW Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 hehe ja sant med at blått blir vag, det samme gjelder vel rødt... syns egnetlig blå er mer avslappende jeg og det matcher det sølvfarvede interiøret bedre egnetlig... men men smak og behag da jeg vet ikke om dette er en lett tilgjengelig mod jeg? eller om det er masse lodding og greier.
BreitBau Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Det er endel arbeid.. Såpass kan jeg si.. Forøvrig liker ikke jeg det oransje lyset..
Astri Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Synes egentlig det var ganske stiligt eg.. Men e svak for blått...
Tommy Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Det er endel arbeid.. Såpass kan jeg si..Forøvrig liker ikke jeg det oransje lyset.. Er ikke mye arbeid, det er photoshop, har sett det samme gjort med 1-serie også.
BreitBau Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Hehe.. men i RL da tommy.. Du må jo lodde nye pærer i alt der.. Forøvrig har jeg gjort det i breitbauen..
Lars89 Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Syns det var veldig fint e da. Greit med litt foandring Hadde egntlig vært en himla god ide med valgbar intriørbelysning. Kommer vel i en eller anna konebil snart
GeirAndre Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 jepp, veldig avslappende. blå er fin farge whatever
///FredriK.S Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Var litt kult da, men som andre sier, litt for mye VAG.
///FredriK.S Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Forresten det der er jo ingen M3, hvis du ser på speedometeret så går det bare til 240.
S.Arnesen Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Forresten det der er jo ingen M3, hvis du ser på speedometeret så går det bare til 240. Også har den forbruksmåler på rpm måleren, m3'en har vel oljetemp der? elelr om det var oljetrykk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå