SweetBMW Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 olje temp ja, men merkelig at det sto "i've done this mod on my m3" på nettsia.. wannabe m3? ombygd kanskje...
Deep Dish Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 olje temp ja, men merkelig at det sto "i've done this mod on my m3" på nettsia..wannabe m3? ombygd kanskje... Bildet kommer fra dette firmaet i Tyskland http://www.lamobilia.com/ Syns det var veldig fint e da. Greit med litt foandring Hadde egntlig vært en himla god ide med valgbar intriørbelysning. Kommer vel i en eller anna konebil snart På nye 7-serien (F01) kan du visstnok skifte farge på lyset, og det er vel så langt unna en konebil som det går an å komme..!
hagenisse Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Er jeg den eneste som skrur interiørlyset omtrent helt ned? Egentlig ville jeg bare hatt lys i det absolutt mest nødvendige.
awt Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Er jeg den eneste som skrur interiørlyset omtrent helt ned? Egentlig ville jeg bare hatt lys i det absolutt mest nødvendige. Nei, jeg har mitt på laveste nivå jeg også, og kunne gjerne tenkt meg det enda svakere. Bortsett fra det så synes jeg det var litt stilig med blått lys i alt, og kan se for meg det kan være endel jobb og få til. Spesielt i navigasjons-enheten.
Deep Dish Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Er jeg den eneste som skrur interiørlyset omtrent helt ned? Egentlig ville jeg bare hatt lys i det absolutt mest nødvendige. Får kjøpe deg en Saab, der kan du skru av alt lyset unntatt lyset i speedometeret.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå