civic Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 lurer på hvilken vei du har kjørt til ørsta jeg.. er ikkje mere en 12-13 mil til aukra fra ørsta...tur/retur blir vell ikkje 50 mil..? dessuten bor jeg her framme jeg også,der er ikkje 100 spinnespor der heller... du overdriver noe voldsomt virker det som.. bilen hadde vel også gått bedre om motoren hadde vert varm,eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Gulesider sier 12,5Mil... Men fyfaen... 2,5 timer!? Glad for jeg bor på sørlandet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Har du registrert deg for å være moralsk støtte for kameratene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 nope... kjenner ikkje han jeg... nettopp flyttet hit.. men såg tråden på den lokale gatebilklubben sitt forum...tenkte jeg bare måtte si noe,når han overdriver slik... er de gale noda...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Gulesider sier 12,5Mil... Men fyfaen... 2,5 timer!? Glad for jeg bor på sørlandet... jepp...tar tid med ferger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Denne saken har jo to sider, er bare det jeg tenker på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Er ingenting galt i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Gulesider sier 12,5Mil... Men fyfaen... 2,5 timer!? Glad for jeg bor på sørlandet... To og en halv time? Er ikke det litt optimistisk? Må i så fall klaffe svært bra med alle tre ferger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 2 timer og 48 min for å være nøyaktig... Men hva vet nå jeg. Sjekka bare gule sider. Men det er lant tid for 12 mil uansett. 12 mil da tenker jeg 1,5 timer ish, ca eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Hvis han har kjørt 50 mil, så har han kanskje kjørt en vei for å unngå ferger? Vet ikke om det går ann jeg men... Bare tenkte det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Hmm, tre ferger: 15+35+20 minutter. Joda, hele turen på 2t48m høres ut som, hmm, aktiv kjøring hvis det blir ventetid på en av fergene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Hvis han har kjørt 50 mil, så har han kanskje kjørt en vei for å unngå ferger? Vet ikke om det går ann jeg men... Bare tenkte det ! Via Dovre og Strynefjell? Aukra er forøvrig en øy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Har han kjørt på vannet da, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Veldig greit at det kommer frem to sider.. Jeg holder forøvrig fast ved det jeg skrev på side 1.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Standal Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Dette er idiotisk av reset og lage en slik tråd. Eirik prøver faktisk og selle ein bil som han ikke har bruk for. Planen has var og sette motoren i en 525i. Utruli flotte bil som stod inne i løda på tunet. M5 styling og interiør. Men ombestemte seg fordi han ikke hadde tid eller penger. Han har ikke sagt bilen er strøken helder. Sendt deg bilder og alt, av det som var gale med den. Det var 'DU' som tok deg turen for og sjå på bilen så. Eirik vil selge bilen. Og vil nok ha det same som han gav for den kansje. Og du er jo jævla smart som gjir ein kalde 535 motor. Idiotisk. Hadde det vår noen som hadde komt for og sett på min e30 325i. Og så gjitt den før den hadde rett temp. Hadde jeg bare sagt Hadebra til kjøper Synst igrunnen denne tråden burde slettes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg