morteym Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Man kan dreie noen felger, det kommer an på felgen hvor mye som er "safe" å dreie og felgens materiale. Du vil ikke svekke felgen for mye heller. Om det er lovlig tviler jeg på, men har ikke spesielt greie på dette.
Joe Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Man kan dreie noen felger, det kommer an på felgen hvor mye som er "safe" å dreie og felgens materiale. Du vil ikke svekke felgen for mye heller. Om det er lovlig tviler jeg på, men har ikke spesielt greie på dette. .. da glemmer vi å dreie. hørtes litt harry ut allikevel.. Får heller kjøpe dekk.
morteym Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Men som sagt så har jeg ikke nok greie på det, er ikke sikkert at det er noe problem å ta noen mm fra din felg..
Olelink Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Å dreie av kan umulig være lovlig. Har også bare godt å si om Toyo dekk, men om du bare skal skifte to av de fire dekka på bilen så kan bilen bli litt nervøs på styringa. skifta framdekka på 325'n til nye Toyo og etter det ble den litt nervøs på styringa noe den ikke hadde vært før dekk skifte, virka ikke som forr og bakenden ville det samme. Skifta så bakdekka også og voila, bilen ble stødig som fjell igjen Nå gjelder vel dette for de fleste biler at å ha forskjellige dekkfabrikanter rundt om på bilen gir en mer ustabil bil enn en bil med samme dekk på alle fire.
BreitBau Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Enkelte felgfabrikanter bygger bare på med spacere de sveiser fast når de ønsker å senke ET på felgen.. Dersom det er en sånn felg der de har lagt på 10mm spacer for å senke innpresset, så tror jeg ikke det er noe stress å dreie av igjen det,,
hagenisse Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 ..ka mener du med - gatedekk ? At de er gode på gata? De smelter fort på bane.
Joe Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Å dreie av kan umulig være lovlig.Har også bare godt å si om Toyo dekk, men om du bare skal skifte to av de fire dekka på bilen så kan bilen bli litt nervøs på styringa. skifta framdekka på 325'n til nye Toyo og etter det ble den litt nervøs på styringa noe den ikke hadde vært før dekk skifte, virka ikke som forr og bakenden ville det samme. Skifta så bakdekka også og voila, bilen ble stødig som fjell igjen Nå gjelder vel dette for de fleste biler at å ha forskjellige dekkfabrikanter rundt om på bilen gir en mer ustabil bil enn en bil med samme dekk på alle fire. har tenkt på dette og.. men får no prøve med 2 dekk frempå først. De eg har bak nå har godt med mønster igjen, så det ville vært litt synd å hive de.
Olelink Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Å dreie av kan umulig være lovlig.Har også bare godt å si om Toyo dekk, men om du bare skal skifte to av de fire dekka på bilen så kan bilen bli litt nervøs på styringa. skifta framdekka på 325'n til nye Toyo og etter det ble den litt nervøs på styringa noe den ikke hadde vært før dekk skifte, virka ikke som forr og bakenden ville det samme. Skifta så bakdekka også og voila, bilen ble stødig som fjell igjen Nå gjelder vel dette for de fleste biler at å ha forskjellige dekkfabrikanter rundt om på bilen gir en mer ustabil bil enn en bil med samme dekk på alle fire. har tenkt på dette og.. men får no prøve med 2 dekk frempå først. De eg har bak nå har godt med mønster igjen, så det ville vært litt synd å hive de. Ikke missforstå meg, det er ikke noe problem å kjøre med, til vanlig dagligkjøring vill du ikke merke det, men til litt aktiv kjøring kan du merke det. Det er heller ikke farlig, men ved aktiv kjøring litt ubehagelig. Kanskje merker du ingenting men tenkte det var greit å si ifra så du vet hav det er om det blir sånn
*MrB* Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 3. sesongen altså? Er ikke Toyo T1-R relativt nytt da? Jo, det er relativt nytt. Jeg sendte kompisen til dekksjappen med innstruks om å kjøpe T1-S, og han kom ut igjen med T1-R. Da var den modellen ukjent for meg, så de kom muligens det året (2007).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå