Gå til innhold

waveman trådløse dimmere og fjernkontroll

[space]
 Share

Anbefalte innlegg

Selger 2 stk lysdimmere (32-6452) og en fjernkontroll (32-6447)

Se bildet under.

3jwae4zvdy7tzdbknj29.jpg

Kjøpt på clasohlson.

Prisene nye er

179,- for fjernkontrollen

298,- pr. strømbryter

Selges fordi de ikke fungerer på spottene jeg har i leiligheten.

Kun tatt ut av forpakningen, ikke brukt.

Fjernkontrollen kan brukes sammen med alt annet utstyr fra waveman.

http://www.clasohlson.no/Product/Produc ... d=59557031

Selges for 400,- (Altså ca halv pris)

PM

902 38 946

eller simonhhALFAKRØLLgmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
ja gå for clas olson eller biltema utstyr når dere legger opp det elektriske.. rart det brenner i norge:P

De selger Elko på clasohlson. Sist jeg var borti huselektro, gikk det for å være det beste. ;)

Om det brenner eller ikke, kommer an på den som monterer utstyret.

Jeg tror jeg skulle greid å montere en biltema stikkontakt uten at det ble brann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elco er bra ja, det er det samme som elektrikere kjøper på grosistene..

dette går vel greit siden her er det ikke noe å koble, men bare pass på å ikke kjøp utstyr som dimmere osv og kobl det selv.. skjer det noe da, sliter man med forsikringa. og disse brenner ofte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt elsktrisk utstyr som blir benyttet i en elektrisk installasjonen, skal være i samsvar med relevante europeiske normer (EN eller HD) Hvor eurpeiske normer ikkje ikkje finnes skal utstyret tilfredstille relevant norsk norm. Dersom en slik norm ikkjefinnes, kan IEC-norm eller annen nasjon legges til grunn. '

De eletrike ytstyret som de selger på biltema er i samsvar med disse normene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er det ikke, er en grunn til at det selges 3 ganger billigere enn hva vi får tak i det for med rabatter. det er søppel!

vi har ikke lov til å montere det opp og ikke folk uten fagbrev heller.

hilsen elektrikern;)

SØPPELPRAT.

a) El. ting som selge hos de "store" (biltema, chlas ohlson m.fl) er godkjent (N) merket og de tør ikke selge varer uten dette da det medfører erstattningsansvar.

B) Elektrikere, rørleggere og de fleste andre håndverkere VIL ikke installere ting kunden selv har kjøpt. Om det kommer til el.art, kobberrør eller tarassebord for den del.

Jeg hadde en el. jobb som måtte gjøres. Hadde trekt opp med piperlife og elko hele veien og anlegget lå åpent. Jeg fikk ett elektriker firma til å gi meg ett tilbud etter befaring. Der prisa de inn kabler og bokser samt fjerning av det som var satt opp. Jeg ringte for å høre hva i svarte F dette var og fikk til svar at "sånn var det". Saken gikk til forbrukerrådet.. firmaet fikk smekk og jeg får noen andre til å gjøre jobben.

Skulle tro at håndverkere var butikker og ikke håndtverkere. Rart egentlig for økonomi har de færreste greie på. Nei hadde de begynnt å gjøre jobben istede for å fokusere på å gjøre alt mulig annet når de først er engasjert hadde nok håndverkerbransjen som gruppe fått ett bedre ry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at det ikke går ann å si noe til hobby elektrikere:)

jaja du hadde flaks og fikk et useriøst firma til å gjøre det..

ingen firmaer nekter å utføre en jobb om du kommer med ordentlig utstyr som ikke knekker sammen bare du ser på det... og de får se at du innstallerer det riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at det ikke går ann å si noe til hobby elektrikere:)

jaja du hadde flaks og fikk et useriøst firma til å gjøre det..

ingen firmaer nekter å utføre en jobb om du kommer med ordentlig utstyr som ikke knekker sammen bare du ser på det... og de får se at du innstallerer det riktig

Å herregud, at det går ann :roll:

Syns dette skal få fortsette som en salgstråd jeg, ikke en diskusjons tråd... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...