Netlandet Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Flott E34, skikkelig pent stuk! Btw, M5'en til faren din trenger seriøs senking, hehe
Magnus_bmw Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Hello, kult og se noen som virkelig har inspirasjon når det gjelder E-34, jeg ble veldig nyskjerrig på hva dette var i går kveld når du gled forbi oss i ski. Så utrolig kult og få mulighet til og kikke på den, dette skal jeg følge med videre på, også skal jeg se om jeg får noe snurr på min 5`er etterhvert også. Flott Bil du har Magnus
NeonMuffler Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Flott E34, skikkelig pent stuk! Btw, M5'en til faren din trenger seriøs senking, hehe den er justert ned etter bildene den stod på det høyeste og hardeste
NeonMuffler Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Hello, kult og se noen som virkelig har inspirasjon når det gjelder E-34, jeg ble veldig nyskjerrig på hva dette var i går kveld når du gled forbi oss i ski. Så utrolig kult og få mulighet til og kikke på den, dette skal jeg følge med videre på, også skal jeg se om jeg får noe snurr på min 5`er etterhvert også. Flott Bil du har Magnus ja det var hyggelig med litt likesinnende folke prat:)
NeonMuffler Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 (flame suit on again) dices: anyways, i wanna use the E39 red "spotters" on mine, so i got one from the scrapheap. now i just gotta figure out how to fit it
NeonMuffler Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 bilder fra dagens lille økt, også orker jeg ikke oversette til nork, så dere for bare orke engelsk.. anyways, i fonnaly cleaned the inside of the car and i finnaly got the damn trim and stuff, BUT offcourse im missing some clips so i cant put them on the fenders, only on the doors. but hey, its a start! i also got the rear centre console with the holder for electric rollo, so mine doesnt fall down under the console before: after: AND i got a new gear knob with lights(original red bmw lighning), its made in aluminium and real leather, and fits good in the hand. and not to mention i have cut and re-welded my wipers, so now i can use new style wipers with just the rubber and not the steel frame:) and they are painted in black with some sparkles;) new cd player: and pics of my car in the BMW Car Club Norway:
NeonMuffler Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 var på tide med en motorvask ja... før: etter: planer: lakkerte toppdekselet, lakke motorrommet i ren svart bare, rydde opp litt, få bort det gule dritet på alu'n, og kanskje et blankt tårstag
JonasD Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Ble utrolig rå den bilen din Skal du ha på senterkopper på felgenee?
NeonMuffler Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 veit ikke jeg? de er jo ødelagte, kun den ene passer. så da må jeg runde de og sparkle, rette lakke og polere. eller bare få på blanke bolter.
NeonMuffler Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 lite populært det jeg gjør visst...
NeonMuffler Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 takker. lakkerte de nedre listene istad, og den ene gikk jo seff til helv***! så får ta den på nytt i morra
NeonMuffler Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 nei nå begynner jeg å bli heftig lei e34 ass... idag stoppa dritten MIDT i ski sentrum, aner ikke hvorfor, har bensin, olje knist etc, men virker som bensinpumpa eller noe har kvelda. den drar hvertfall ikke bensin frem til motoren, kan godt være en sikring eller relee for alt jeg veit...
Heib Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Såg denna på statoil i Ski förut. Ströken Låter som bensinpumpa dessverre. Haft samma problem själv.... nei nå begynner jeg å bli heftig lei e34 ass...idag stoppa dritten MIDT i ski sentrum, aner ikke hvorfor, har bensin, olje knist etc, men virker som bensinpumpa eller noe har kvelda. den drar hvertfall ikke bensin frem til motoren, kan godt være en sikring eller relee for alt jeg veit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå