Heib Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Sätter 50kr på att det er pumpen skjønner ikke en dritt jeg, noen som har noen ideer til hvor problemet kan ligge? gir snart opp disse ass, har hatt masse el problemer før også
NeonMuffler Skrevet August 10, 2009 Forfatter Skrevet August 10, 2009 lite som har skjedd her gitt, bilen går igjen forresten har fått på noen flere lister, originale shadowline lister der alle clips måtte byttes. og 2 bilder fra bimmers treffet som var på tyrigrava mossing 92 reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet August 22, 2009 Forfatter Skrevet August 22, 2009 stor takk til Daniel for noen sinnsykt bra bilder! mossing 92 reagerte på dette 1
Østgaard Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Nydelig! Utrolig tøff farge Sikkert en grei "bruksbil" dette
NeonMuffler Skrevet August 23, 2009 Forfatter Skrevet August 23, 2009 takker. ja den funker den, skulle helst hatt den 3cm lavere foran, men den er vanskelig nok å kjøre nå. den er lavere enn det ser ut som på bildene
cheron Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Meget pen bruksbil Er enig med flere her inne, fargen falt i smak! Bra jobba... Men er EN ting du bør ta tak i, sett skiltet bak rett... Ikke la det henge skjevt! Ser ikke så gjennomført ut Det er sikkert fikset allerede?
NeonMuffler Skrevet August 23, 2009 Forfatter Skrevet August 23, 2009 for å si det sånn så var det helt rett og strøkent når jeg kom dit. parkerte og gikk inn og tok en mat bit med han i m3'n. kom ut igjen seinere og skiltet var skjeivt, så noen har hatt det morro. så at det satt noen folk bak bilene når jeg var oppe, men gadd ikke akkurat å gå med for å sjekke. er jo ikke så fjern at jeg lar skiltet så skjeivt heller da..
cheron Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Slyngler... Som ikke kan la biler stå i fred..
NeonMuffler Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 hehe ja, er desverre en del av de. var vel kun én uke etter at bilen var lakkert før det var en fin bølgete ripe på hele bakskjermen. har slipt og polert opp igjen så den er borte:) ingen som har noen kommentarer ellers? trodde det hjalp på med noen skikkelig bilder!
NeonMuffler Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 skal værra det:P skulle bare hatt den like lav foran. har leita litt, men finner ingen luftpute sett til disse, har funnet til e39 etc. hadde gjort det litt greiere istedenfor å justere opp og ned i hue og rævva
NeonMuffler Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 lager hattehylle nå, 2x 10" når den er ferdig blir den trukket i sort skinn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå