///FredriK.S Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 skjønte ikke helt spm ditt nå, hvor sitter denne runde foringen? rundt låsen på bilen din eller plata eller hva? Rundt låsen. Bilde her:
NeonMuffler Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Skrevet Januar 16, 2010 ok, husker faktisk ikke hva jeg gjorde med den, for jeg demonterte jo bakluka helt når den ble lakka så husker ikke om jeg satt den på igjen, men det tror jeg at jeg gjorde
NeonMuffler Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 jaja godt folk! nå skal jeg hente bilen igjen til fredag, gleder meg skal sies har skrevet en liste på 2sider over småting som må fikses, så jeg har noe å henge fingra i hehe. endelig har jeg også fått orden på understell, skaffa FK coilovers til bilen som kommer etter påsken!
endre88 Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 jaja godt folk! nå skal jeg hente bilen igjen til fredag, gleder meg skal sies har skrevet en liste på 2sider over småting som må fikses, så jeg har noe å henge fingra i hehe. endelig har jeg også fått orden på understell, skaffa FK coilovers til bilen som kommer etter påsken! kult kor kjøpte du coilovers og ka pris snakker vi ?
NeonMuffler Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 det koster uansett til E34, kjøpt av Håkon(Polardego) på Parts and Retards
endre88 Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 det koster uansett til E34, kjøpt av Håkon(Polardego) på Parts and Retards ja eg vet at det e dyrt bare lurte på kas pris du fikk e nemelig på jakt etter det selv til min men vet ikke kas merke eg skal ta enno :S
Larswilliam Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Hva gjorde du for å få baklyktene slik de er? er dem bytta?
NeonMuffler Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Ja det er originale sorte hella lamper, som ikke lages lengre
525mannen Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Otroligt fin bil! Gillar verkligen vingen, något du byggt själv? Har själv gått i planer tidigare på att bygga en som liknar m3 e30:s Mvh Cristofer
NeonMuffler Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 takker, det er kombinasjon av av schnitzer vinge+ e30 m3 evo flappen ang coiloversa så ligger de i pris på 8500
ess10 Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Likte ikke monoviskere helt, men ellers en NYDELIG bil Har foresten fått på spoileren jeg kjøpte hos deg på bilen min. Ble bra
NeonMuffler Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Skrevet Mai 9, 2010 skjer ikke stort her, venter på svar fra søknaden ellers har jeg fått på coilovers, nye hjulagre rundt om, tårnlagre og div foringer/lenkearmer. så NÅ ern endelig lav:D den er skrudd helt i bånn foran nå, og det går akkurat, får ikke lillefingern mellom buen og dekket når jeg svinger hehe. har også shina opp motorrommet ved å lakke det svart istedenfor den org grønnfargen, + blankt tårnstag og lakkert motordeksel:) skal få polert litt mer oppi der+ fjerne batteriet blir litt engelsk: picked it up got home and dirty got a little puncture tried some m5 wheels:) i like the retro look with them on;) with caps: and since its Norway, it had to snow just a few days ago! aaand i got some coilovers on before: under progress: and done: slammed! and felt the enginebay needed some tlc, so i went from this: to this: struts and bodywork painted plack instead of green, painted enginecover in cars color and mounted a towerstrut or whatever you call it:) its not done, still WIP. the battery will go under the rear seat next time, and the yellow bits will be polished:)
william_olsen Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Så utrolig strøken vogn:) Liker fargen du har på bilen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå