NeonMuffler Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 takker, bare å hilse på på gata på banen og når jeg var på førermøte fiksa kompis litt anlegg, er viktig det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 lurer på når jeg skal slutte å oppgradere derre bruksbilen:P blei brått m5 bremser og understell nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Bilen er jo rett og slett nydelig så ser ikke grunnen til at du skal slutte og oppgradere den, men hvordan går det med 335`n forresten? lenge siden jeg har hørt noe om den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 har 335én fortsatt, men har ikke råd til deler og har mista arbeidslysta desverre, men jeg må få tatt et raid på den snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Ser ikke akkurat ut som en bruksbil! Ser ut som du har gjort det nøye, nydelig bil (thumbs up!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 takker:D hvis man ser nerme nok på den så har den fått seg litt riper og masse steinsprut allerede:( det kommer fort, men nå kjøres denne MYE i helgene og mye ellers egentlig:P har gått i tankene med å lakkere bilen igjen, men får se om jeg gidder hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Spotta deg på XXL i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 ja måtte ta turen siden var visst folk der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 fet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 takker:D har endelig fått tak i de speila jeg vil ha, originale M5 speil av nyeste typen på e34, som folk kaller "m3 speil", selvom m5 kom med de først;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 ser du har fk justerbart på bilen, hvilke type i serien deres har du og var det med tårnlager? om ikke hvilke tårnlager brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Fy F***! Elsker bilen din! Den er jo bare helt råå ! Må følge med her! Gleder meg til og begynne med utsene selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 @jon: veit ikke hvem i serien de er jeg, var med tårnlagre. @michealw: takker:) har forresten vasla skjermene nå, bredda 3cm bak på hver side, uten at det ser ut som den typiske valse looken;) har dratt ut hele buen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Du tar ikke på deg litt lakk oppdrag? skulle hatt lakkert no nye forskjermer, og frontfanger og bakfarnger hehe Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Nydelig E34!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå