NeonMuffler Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 noen ledninger var kobla feil og dysene var for store til at org hjernen åpna de, så kjører org dysene nå. neste steg blir å bruke datasprutet og de store dysene
joachim sørlie Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Må bare takke for titten i dag, var deeeilig og høre den lever! pluss det ser bra og gjenomført ut og ikke bare noe som er kasta sammen, det liker jeg
NeonMuffler Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 takk er alltid hyggelig med litt besøk
Thor Eirik Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Heihei er nye her på forumet. Fant ut eg måtte bli medlem når eg såg tråden din her. E34 din er noe med d råeste eg har sett!! Mye creds til deg som har tålmodighet og kompetanse til å gjøre dette. Nydelig bil rett og slett
krizz95 Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Endelig! Fantastisk bra, har gledet meg til denne oppdateringen ja! håper du snart får denne på veien! )
NeonMuffler Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 den blir kjørt denne sesongen, men om det blir på prøveskilt eller hvite skilt er usikkert vil nok ta litt tid med godkjenninga sikkert. trenger forsåvidt noen til å hjelpe meg med datasprutet også nå
haybimmsen Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 dette er virkelig imponerende! kompetanse for faget rå fargevalg
NeonMuffler Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 takker, bilen står egentlig ferdig, MEN datasprutet må justeres litt for å gå riktig på de nye dysene nå. noen som har tid til å titte litt? også sliter jeg litt med å få lufta clutchen ordentlig
ehrnst Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Føler det er på tide å les litt i manualen til sprutet:-)
NeonMuffler Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 er på tysk;) prøver å forstå, men ikke blitt klokere enda. s¨hvis noen har greit peil og bor i nerheten er det lov å stikke innom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå