NeonMuffler Skrevet September 18, 2013 Forfatter Skrevet September 18, 2013 Takker:D Brukte spray fra gasolin.no. Det blir jo mørkt, men på sånn pels så blir håret litt stivere. Men det funker like bra med bare svart spray på den typen stoff
NeonMuffler Skrevet November 12, 2013 Forfatter Skrevet November 12, 2013 lite update her. gamle turbo opsettet er solgt og bilen er original motormessig. den skal vises på BT og få igjen skilter har også hatt bilen på 4hjuls kontroll. imens har jeg kjøpte og slakta en delebil, så den blir i skrivende stund bygget en helt ny motor fra bunnen av. kommer til å kjøre veldig likt opsett på kristian H foss på forumet her . det blir en 3l m50 på rundt 600-700 holdbare hk. har også kjøpt meg et AC tig apparat så jeg kan få sveisa litt alu selv. har bare rukket å prøve sveise på en plate foreløpig. må lære meg litt instillinger
NeonMuffler Skrevet November 19, 2013 Forfatter Skrevet November 19, 2013 blir nok en liten facelift på fronten på den snart. har fått tak i original ALPINA frontfanger fra Biturbo utgaven, som jeg tror det er enda færre av? den har ekstra lufting i front til intercooler! det passer jo helt ypperlig evi reagerte på dette 1
liffi Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Bastard.. Å ja, jeg veit.. Førstemann til mølla
NeonMuffler Skrevet November 20, 2013 Forfatter Skrevet November 20, 2013 yep! ///FredriK.S reagerte på dette 1
Hefre auto Skrevet Desember 16, 2013 Skrevet Desember 16, 2013 Sykt rå bil. Lest igjennom hele tråden og koser meg med hvert bilde. HVilke spoiler har du brukt? Minnet meg om e30 men må spørre
Skårholen Skrevet Desember 16, 2013 Skrevet Desember 16, 2013 Flippen/flappen er vel en sånn typisk M3 sak hvertfall.
Hefre auto Skrevet Desember 17, 2013 Skrevet Desember 17, 2013 Såg ut som spoilrren dekker mer en bare luka. Slik at man ikkje kan bruke bagasjerommet. Er d bare eg så ser feil?
NeonMuffler Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Skrevet Desember 18, 2013 seff kan man bruke bagasjerommet.. igår ble bilen godkjent på BT! bare en liten eu kontroll så er skilta tilbake
Vegardb17 Skrevet Desember 18, 2013 Skrevet Desember 18, 2013 Deeeet blir bra! Har ikke fulgt med så ofte her... Men du måtte vel ut med alle morro-delene da?
NeonMuffler Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Skrevet Desember 18, 2013 Den er uten turbo ja:) men bygger jo ny motor ved siden av imens. Godkjente coilovers og eksos på bilen
NeonMuffler Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Skrevet Februar 23, 2014 takk:) tok en EU kontroll på bilen på fredag og dro rett til BT og hentet ut skiltene, så nå får jeg endelig cruisa godbil! den har ikke hatt hvite skilt siden slutten av 2010! litt rart med samtidig superdigg å kjøre denne igjen:) flytta over vinterhjula fra den andre også. den trengte en liten shine også er nå man ser hvor mye buene bak faktisk er dratt ut, på bilder under er det 10" felg også fått på justerbare stabstag med uniballs Skårholen reagerte på dette 1
Skårholen Skrevet Februar 23, 2014 Skrevet Februar 23, 2014 Gratulerer med skilt! Snart turbo igjen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå