NeonMuffler Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 thanks, engels fordi jeg er lat ... and i forgot the cam today, but my father took ONE pic hehe and the quality is wery low
NeonMuffler Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 ikke strøkent, men bra til å være bruksbil da:) did the first roadtest today, it ended whit the rear wheel falling off and made a crack in the rear bumper, but i consider myself lucky because it could end Very bad. so ill need to repaint the bumper next week. fixing the trim: ill paint it tomorrow and i love the wing with the m3 audjustable flap and some quality pics: as you see i still need some thing to be all finished but thats no problem
Lars89 Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Datt hjulet av?!? Men utrolig tøff bil. Vinga gjorde seg veldig bra
NeonMuffler Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 hjulet datt av ja, heldighvis skjedde det på en p-plass mens jeg trilla, så eneste skaden ble sprekk i bakfangern som jeg må lime og lakke igjen neste uke. men stresser ikke med det siden det ikke synes før man veit hvor skaden er
///FredriK.S Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 De listene som du skal lakkere, skla du lakke de sorte, eller i samme farge som resten av bilen?
Blyfri Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Ser bra ut:) Lakkerte du lykte-rammene? hva slags farge da?
Blyfri Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Ser jo det da:P men tenkte fargekode om du brukte lakk-sprøyte...
Blyfri Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 da er jeg med;) hva slags papir har du pusset ned med da? EDIT: dobbelpost, DOH!
NeonMuffler Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 hehe, dobbeltpost ftw! pussa med p280 på rondell, la fyller og slipte det idag med p500 rondell og for hånd. lakkerte de istad, skal sette de på ikveld
NeonMuffler Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 anyways, har lagd struktur oppi bakre buene nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå