Larslol Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Bilen ble sinnsykt bra Christian! Er skikkelig imponert over hva du har fått til.
S. Gunstad Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Ble knall lekkert dette! Hvordan fikk du av tankluka når du lakka? Svart magi? Har knekt litt hengslene på mitt og sku ha bytta det, men får det ikke av ...
NeonMuffler Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 festene på tanklokket ryker uansett når du skal ha det av, så bare bestill nye med engang. det gjorde jeg, og når det var ferdig lakkert så kom hengsla i posten og jeg satt det på igjen.
NeonMuffler Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 et låne spm til: noen som har rieger GT leppa til e36? skulle ha sjekka litt passform før jeg kaster bort et par lapper på det. tar bare 15min
Astri Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Denne var blitt nydelig nå. Forelska meg heilt i den fargen din. Kommer du på Rudskogen til helga?
NeonMuffler Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 klar til treff did a little shine on the interior and washed the car for the first time since its a BMW meeting tomorrow it has to look decent my sister daughter is doing the final test and ive fonnaly got the outside trim for the doors and such, just need to paint them
NeonMuffler Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 takker, noen bilder fra treffet: btw, BBS hjula selges for 8000,-!
NeonMuffler Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 yeye, da var BBS hjula borte gitt! kjører på org M5 hjul imens jeg får henta de nye! gleder meg. må¨bare spare opp til dekk og senk nå og de nye hjula: 3-delte ekte OZ futura i 8,5" og 10". i 17"
Lars89 Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Utrolig mye gromme felger du skulle ha da! Gratulerer med nye gromhjul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå