Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ødela ABS-sensoren i bakakslingen på 850'en min i en sinnsyk dyp dump i 170 på vei til Sverige. :lol: Mista også blinklyset på den på samme turen, spruta glass. :shock:

Skrevet
Ikke så himla galt speedometeret i min bil. Når det viste 200, var reell fart 13 km/t lavere. (gps)

Edit: ang. blinklys deler jeg erfaring med hagenisse og sverger til de originale oransje, de sitter der de skal whatsoever :)

Stemmer nok det, det meste jeg har hatt på gps er 187, det var med gammlebilen, ogrinal E36 318i :lol: 113 ville ponnier.

Skrevet
Ødela ABS-sensoren i bakakslingen på 850'en min i en sinnsyk dyp dump i 170 på vei til Sverige. :lol: Mista også blinklyset på den på samme turen, spruta glass. :shock:

Stussa litt på den... Helt til jeg så i signaturen din :P

Skrevet

Kan på det varmeste anbefale gs bildelers frontblinkers med klart glass og svart bakgrunn til E46. Henger på i 250 :D (speedo, lys sommernatt laangt strekke, null trafikk)

Skrevet

Jeg har heller ikke noe stress med blinklys.. Mine henger lett på i over 200..

Og jeg har Realcar sine klare med sort bakgrunn.. Og på disse er festet faktisk bedre enn på originale..

Skrevet

haha, fattig måte og skryte på deg at du har kjørt HELE 200kmt....

Hva med og heller skrive at blinklyset falt av i høyere fart?

så liksom bare ikke helt poenget ditt., Men du er kul som kjørte så fort!!!

Skrevet
haha, fattig måte og skryte på deg at du har kjørt HELE 200kmt....

Hva med og heller skrive at blinklyset falt av i høyere fart?

så liksom bare ikke helt poenget ditt., Men du er kul som kjørte så fort!!!

Enig, hadde det vært 300km/t heller da hadde det kanskje vært litt mer å skryte av, derimot ikke mindre uansvarlig, uansett om det var en rett strekke eller ingen folk.

Skrevet
der kom de som måtte dra opp moralen i dette ja. var ikke mulig og bare se litt humor i det hæ? nei da.

Skjønner ikke helt hva som er så morsomt med at ett blinklys faller av jeg da, hadde alle 4 hjulene gått av ja da hadde det vært litt morro, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...