Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Litt OT, vil bare få bekreftet. Er det vårmønstring på lagunen 1. mai eller 21. kristi himmelfartsdag?????? noen som kan bekrefte dette?

næmlig hørt det skal være 21.

Årets Vårmønstring !

Motorklubbene i Bergen (mkib) inviterer til Vårmønstring 2009 på Lagunen Kjøpesenter torsdag 21. mai (Kristi Himmelfartsdag) kl. 1000-1500.

Fra http://www.mkib.no

ON Topic:

Mulig jeg kan rekke en tur til Arenum på Søndag selv. Er mangeårig BMWccn-medlem, men treff har jeg alltid hatt en tendens til å gå glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, vil bare få bekreftet. Er det vårmønstring på lagunen 1. mai eller 21. kristi himmelfartsdag?????? noen som kan bekrefte dette?

næmlig hørt det skal være 21.

http://www.bmwccn.no/hordaland/

trykk på terminliste... står 21. mai. kristi himmelfart ja...

jæ%¤& konfimasjoner...

:x

Marius:

Vi får parkere på Shell'en nedi gaten da... går heller 5 min ekstra for å unngå jord oppetterbilen før ett treff da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, vil bare få bekreftet. Er det vårmønstring på lagunen 1. mai eller 21. kristi himmelfartsdag?????? noen som kan bekrefte dette?

næmlig hørt det skal være 21.

http://www.bmwccn.no/hordaland/

trykk på terminliste... står 21. mai. kristi himmelfart ja...

jæ%¤& konfimasjoner...

:x

fanken asså! da er jeg i utlandet. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut med tanke på søndagen da, overraskende bra faktisk :D Tror jeg får lokket med meg en kamerat med E39 M5 også 8)

P.s: Må nok sikkert være medlem i BMWCCN for å stå på deres stand! (meld deg inn da vel? :wink: )

Ahh..det irriterer meg at jeg er på jobb under vårmønstringen!! :?

hehe burde jo i grunn gjort det:P

får se om ikke jeg får somlet meg til det før vårmønstringen:)

det er jo ikke verre en og ta fri vel ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppdatert førstepost!

legger oppdateringen til her:

NB: Angående treff søndag 26.04:

Treffet er da bestemt av flertallet her det skal holdes på Arenum (parkeringen utenfor der) på søndag kl 18:00. Man kommer jo selvfølgelig når man vil, og treffet har pleid å være en god time kanskje 2 (alt ettersom) helt til de mest trofaste som gjerne står der en time til...

OBS: Angående kolonne fra Eikås så er vel det beste at de som ønsker å kjøre samlet til Arenum bare får samlet seg på et vis.

En løsning kan være å møtes på bensinstasjonen litt bortenfor slik at folk kan samle seg. Et greit avgangsklokkeslett kan være kl 17:30 fra bensinstasjonen.

Ønsker gjerne tilbakemeldinger på hva folk mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...