Gå til innhold

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

• Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68

Anbefalte innlegg

Skrevet
M50B25 med turbokit meg bekjent, om han ikke har byttet motor i senere tid.. Tror det er +/- 300hk i den om jeg ikke tar helt feil..

stemmer det:)

Men bilen høres jo ut som ett helikopter.

Skrevet
Ja den bråker vel en del, men har aldri hørt han gi gass, faktisk. Han kjører så rolig ;)

aldri gitt no på i det hele tatt. kun høy lyd å ingen fart. Men den er til salgs nå hører jeg.

• 2 weeks later...
Skrevet

da nærmer det seg slutten på mnd, søndag er dagen, bmwccn skal ha banekjøring på eikås motorsenter, begynner vel i 11 tiden

så blir det møte på vanlige plassen kl 18

jeg satser hvertfall på begge disse på søndag, kom igjen no folkens, har vært DÅRLIG oppmøte i det siste.

Skrevet

Har lyst til å komme, men iom at jeg har en "liten" feil som må fikses før bilen er kjørbar tviler jeg på at jeg kommer. dessverre.

Skrevet
Har lyst til å komme, men iom at jeg har en "liten" feil som må fikses før bilen er kjørbar tviler jeg på at jeg kommer. dessverre.

hva som er gale med bilen din da? :?:

Skrevet
Din også??? En kompis sin diffuser ble stjelt da den stod utenfor jæger her om dagen også..

Ja, min ble stjelt her på Gudridflaten, helt inni gata der....parkerte ute første gang siden jeg flyttet hit og da forsvant den.

Idiotisk egentli. Si ifra hvis du hører noe da du er herifra.

Såg deg nedi Os en dag her, sto parkert opp på høyre sida av rundkjøringa når du kommer fra Bergen liksom. Hvis det var deg ? :P

Skrevet

Stod du oppe på "Høyden"? Kjører innom os sikkert daglig så er godt mulig det var meg ;)

Skal si ifra om jeg hører noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...