Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke akkurat vært så flink å stille på disse treffene, men var på et par stk for lenge siden.

Jeg tror noe av grunnen til at det ikke er mange på disse treffene er akkurat fordi de er altfor ofte.

Det skal ikke mer til enn at det er et dårlig treff et par ganger så gidder hvertfall ikke de som var der stille flere ganger.

Jeg for min del tror ikke jeg gidder å reise på treff slavisk, samme dag hver mnd. Det blir for tamt og kjedelig.

Men hvis det blir arrangert et og annet "tilfeldig" treff er nok sjansen større for at man gidder å stille. (Hvertfall for sånne som meg som bor et godt stykke unna bergen sentrum)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et godt poeng der Roger. og ja Ceekay det var et voldsomt bra treff for 2 år siden... kanskje vi bør revurdere hele den 1 gang i måneden opplegget... Nå har faktisk BMWCCN Hordaland lagt opp til treff på arenum FØRSTE søndagen i måneden så kanskje en sammensveising med dem hadde vært en mulighet.

hvis det er interesse for det så går det jo an å få til treff med kolonnekjøring en søndag før fellesferien. Må innrømme at det for min del ikke er så lett å stille når jeg bor i et annet fylke. Kan ikke skryte for mye av hverken BMWCCN treff eller bimmers treff på Haugalandet, men det er en annen diskusjon.

Her er det igjen viktig at dersom folk er interessert så er det bare å komme med ønsker/tips.

Når det er sagt så er det faktisk ikke så gale å tenke på at det (så vidt jeg er bekjent) stilt folk på hvert eneste søndagstreff de siste 2 årene fra oppstart... hadde trodd det skulle svinne ut i ingenting, men det er åpenbart interesse for et BMW miljø her i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige greier i dag.. Ikke akkurat som påsketreffet for 2 år siden.. Sto 2 biler når jeg kom, og kom ingen flere. Får satse på MYE bedre oppmøte neste gang:)

var det du som kjørte e34 ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... kanskje vi bør revurdere hele den 1 gang i måneden opplegget... Nå har faktisk BMWCCN Hordaland lagt opp til treff på arenum FØRSTE søndagen i måneden så kanskje en sammensveising med dem hadde vært en mulighet.

Det blir vi nok nødt til. To treff i mnd blir for ofte til at folk gidder å komme..

Edit: Eller bare sjekke innom her i ny og ne og arrangere et treff når folk vil..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...