bmwkizn Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Ble knallstilig det der ja Litt usikker på hvilken nyrer som blir penest. prøv med sorte å velg det DU syns blir penest uansett så har du en rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Kveldens siste bilde Takk for fine kommentarer, er skikkelig usikker ang grillen..er enig i at det blir kanskje litt veldig sort forann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Det der blei råstili! Men prøv å lakk ringen rundt nyrene sort og behold chromen på selve grillen? Evt carbonfolie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Det ble skikkelig tøft med det panseret, Markus. Nå mangler du bare motoren som står i stil Behold kromgrillen, du. Sorte nyrer vil forsvinne helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 hvorfor kalles det pnaseret gtr panser? gtr panseret ser jo ikke sånn ut. de 10 gtr bilene som ble solgt så slik ut og en bane gtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Utrolig stilig! Herlig med masse kontraster! Begynner å bli skikkelig gjennomført nå, men mener fortsatt at du burde hatt M3 bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 hvorfor kalles det pnaseret gtr panser? gtr panseret ser jo ikke sånn ut.Det er vel det dei blir kallt da. ein etterligning. pen bil forresten. Men behold crom grillen for det er desidert penest siden du har eit mørkt panser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 syns det burde lakkes jeg. nå ser det ut som en jappse bil. eller at du har kræsja og ikke hadde råd til å lakke det nye panseret. ville lakkert det slik. det er mye tøffere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 syns det burde lakkes jeg. nå ser det ut som en jappse bil. eller at du har kræsja og ikke hadde råd til å lakke det nye panseret.ville lakkert det slik. det er mye tøffere. Da ble det plutslig pent med svarte nyrer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 jeg tenkte ikke han skulle lakke hvitt da. men å lakke det i bilens farge og la rillene være svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Ble stilig med carbon panser! Men tror det hadde blitt enda bedre om du hadde lakket panser i bilens farge og hatt riller, nyrer og emblem i carbon, som nevnt over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 jeg tror nok at det blir "gjellene" som blir i bilens farge..MEN jeg ser at jeg MÅ ha CSL bakluke og evt carbon look folie på taket...jeg har jo funnet en film med meget god kvaltiet i ekte CF som jeg har brukt inni bilen..hmm...faen som det baller på seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Panseret passet godt på bilen En tøff oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Hva heter han på forumet med M3 som også har dette panseret? jeg må sende han en pm ang tilpassing og høre hvordan han gjorde det..han har vel csl bakluke, gtr panser og noen sorte GS felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå