PenguiN- Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 argh..vorsteiner..passformen ser perfekt ut..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 kjøpe ikkje tull huhu:) kvalitet kosta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 hvor kjøper man vorsteiner karbon panser? Skal lakkere opp panseret mitt til våren, så hvorfor ikke bare kjøpe et i karbon Da slipper man å tenke på rust og sparer inn noen av de ekstra kiloene jeg må dra på som har cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Disse har blandt annet, men etter at frakt er lagt til, og moms oppå der igjen, kan man lakkere endel panser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Jeg synes ikke du skal lakere panseret. For å betale så mye for carbon panser for så å lakkere over det. Men det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Ny update kommer i morgen. fiiiin update Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Blir spennende og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Da var kvelden over..startet med å kjøre kl 06.00 i morges til en plass noen timer sørafor. Kom hjem med 99% strøkent hellbeige interiør fra en krasja coupe. Solgte mine sorte sportstoler i går så planen var helt beige interiør, MEN jeg har jo sort/gull theme på gang så tenkte å følge opp med å mikse litt interiør deler. Nå har jeg blandt annet sorte nakkestøtter og armlen bak og beige armputer forann og bak. INTERIØR LISTER BLIR SORTE MED VINYL så fort jeg får tid. Er MEGET fornøyd men synes jeg mangler sorte nakkeputer på stolene forann og som sagt sorte interiør lister rundtom inni (alt som er sølv). Her er noen bilder jeg tok på rappen..kommer bedre etterhvert. har også bestillt en del andre småting, ikke store greier..jobben fra 06.00 til 12.00 med rens osv..så var det jobb i 8 timer..kom hjem kl 8 og starta med engang og nå er jeg ferdig, kl 03.00...fyyfaen så sliten men synes det var verdt det! nå er det CSL bakluke, sorte lister innvendig og noe tekniske greier som gjenstår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Veldig stilig med kontrastene i interiøret Begynner å bli veldig bra nå, men fortsatt uenig med valg av bakfanger. M3-fanger og 4 utblås hadde blitt konge, 318 eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Nytt interiør er bestandig morsomt Men jeg synes du enten må få samme kontrastene i framstolene eller fjerne de sorte delene i baksetet. Som det er nå, rimer det ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 lars89, jeg er uenig da den fangeren er i mine øyne perfekt for bilen! Eirikl, det ser unektelig MEGET bra ut live. og dette er meget strøkent. mitt sorte interiør var langt fra strøken. Det ser veldig "individual ut" og ikke harry og rånete i mine øyne. men du får bedømme neste gang vi er på treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Det blei drit bra markus Mangle bære sorte nakkepute fremme som du sir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 enig med du stig:) OM NOEN HAR SORTE NAKKEPUTER TIL VANLIGE E46 SKINN STOLER LIGGENDE, SEND MEG PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Du kan jo trekke om selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Sorte nakkestøtter på lyst skinn var ikke helt pent i mine øyne Men bra du selv liker det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå