Gå til innhold

2000 BMW 318CI /"spessielt" interiør montert.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 398
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor kjøper man vorsteiner karbon panser? Skal lakkere opp panseret mitt til våren, så hvorfor ikke bare kjøpe et i karbon :P Da slipper man å tenke på rust og sparer inn noen av de ekstra kiloene jeg må dra på som har cab :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da var kvelden over..startet med å kjøre kl 06.00 i morges til en plass noen timer sørafor. Kom hjem med 99% strøkent hellbeige interiør fra en krasja coupe.

Solgte mine sorte sportstoler i går så planen var helt beige interiør, MEN jeg har jo sort/gull theme på gang så tenkte å følge opp med å mikse litt interiør deler. Nå har jeg blandt annet sorte nakkestøtter og armlen bak og beige armputer forann og bak. INTERIØR LISTER BLIR SORTE MED VINYL så fort jeg får tid.

Er MEGET fornøyd men synes jeg mangler sorte nakkeputer på stolene forann og som sagt sorte interiør lister rundtom inni (alt som er sølv).

Her er noen bilder jeg tok på rappen..kommer bedre etterhvert. har også bestillt en del andre småting, ikke store greier..jobben fra 06.00 til 12.00 med rens osv..så var det jobb i 8 timer..kom hjem kl 8 og starta med engang og nå er jeg ferdig, kl 03.00...fyyfaen så sliten men synes det var verdt det!

nå er det CSL bakluke, sorte lister innvendig og noe tekniske greier som gjenstår.

int1.jpg

int4.jpg

int3.jpg

int2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lars89, jeg er uenig da den fangeren er i mine øyne perfekt for bilen! :)

Eirikl, det ser unektelig MEGET bra ut live. og dette er meget strøkent. mitt sorte interiør var langt fra strøken.

Det ser veldig "individual ut" og ikke harry og rånete i mine øyne. men du får bedømme neste gang vi er på treff! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...