Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da regner jeg med at det kommer en sarping for å titte litt også ;) Hadde egentlig ingen planer om å dra, men klarer ikke å si nei til "Niklasja" vettu :P hehe

Tenkte å lure med meg "Sjøbuse" og "Bimmere46" også :)

Er det noen muligheter for å få spyla av bilen i nærheten? Samler seg så mye fælt veistøv på e6 :wink:

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Blir det kolonne kjøring fra vestfold?

+1

skal ganske sikkert innover og hadde vært hyggelig å kjørt samla innover vi fra vestfold +evt. andre som kommer samme veien :)

Jepp gutta, det blir kolonne! SMS samt info her & på CCN kommer nok i løpet av uka :P .

Hurra!!! :P:lol:

Skrevet

Når vi drar 50 mil bør ihvertfall de fleste som bare bor 2-3 timer unna komme. :)

Skrevet

Jeg, Medhios og en kompis som har tatt steget fra Nissan til BMW kommer også.

Beste vaske stedet i Oslo er U-wash på kalbakken!

A-dekk, kan ikke du ta moss-horten ferga igjen, så kan vi ta følge på motorveien :lol:

Skrevet
Jeg, Medhios og en kompis som har tatt steget fra Nissan til BMW kommer også.

Beste vaske stedet i Oslo er U-wash på kalbakken!

A-dekk, kan ikke du ta moss-horten ferga igjen, så kan vi ta følge på motorveien :lol:

hehe.. Ser ut som dette er rett utenfor oslo blir raskere for meg å kjøre i stedenfor ferja :wink:

Håper bare bilen er klar da, den står til lakkning nå. Han mente den skulle bli klar til fredag.

Skrevet
Jeg kommer :D:D

Er Vårmønstring for Hallingdal 1. mai.. Regner med du kommer dit..

Når reiser du eventuelt til Oslo?

Ja jeg kommer på fredag :D

Regner med å dra tidlig, har prøvd å samle noen til kolonne kjøring men ikke vært lett... Vi får bare overbevise noe på fredag til å være med :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...