Mexos Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Ikke verst at Bmw ikke er nevnt en eneste plass i artikkelen
Dirty Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 hei gutta, joda vi lever enda. kom just hjem fra sykehuset, christer måtte sy noe i hodet. sånn ellers hadde jeg svææært dårlig dekk bak , skal ikke nekte for det. men ingen fart her i bilde. politi\biltilsynet har regnet ut farten fra sporene. 45 km\t fartssona er 50. må nok skaffe nytt karroseri nå ja
h4ns3n Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Er det bare jeg som ikke kommer inn på artikkelen?`God bedring gutta
Lars89 Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Rådyr ja... No offence, men regna nesten med det var en breisladd gone bad siden det var du. Bra du kom deg fort ut av sykehus da.. Ble liggende der i 4 uker jeg
Dirty Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 ikke sladd. er ikke sladde spor. fikk skrens, klarte ikke hente den inn igjen før vi traff fjellet.
RoaldJ Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 skrens å sladd går kansje for set samme, eller? hehe men du hadde kansje unngått skrensen hadde du hatt gode hjul bak også.. hørt noe om du får reaksjon pga bakdekka da? du får se lyst på det, at du får deg nytt kaross, så kansje politiet holder fred en stund. helt til de finner ut at du har fått "ny" bil
bimmelim Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Det er tragisk når slike ting skjer. Men håper for all del at det er gått bra med disse. Men vi er nødt for å kjøre med vettet, for vi har ingen å miste. Spesielt etter treff og slike ting så er det alltid noen som må trå extra på gassen. Hva er vitsen, da får vi jo ikke sett snurten av bilen, og en vet aldri hva som venter en rundt neste sving. Nei, ta vare på livet. Nei, nå ble det mye her nå.
Dirty Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 hadden ok ikke fått den skrensen, vis jeg hadde bedre dekk. hehe ja blir ikke rød tror e
Lars89 Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Kommer du på treff i morra da? Står kanskje ikkje først på lista?
///Mysild Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 da blir det ikke treff på deg da? men synd med bilen kim!
m-alpin Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Så den stod inni hallen til falck nå!! det verste med teknisk er vel ikke dekkene,er vel under panseret.. men men,bra det gikk godt da
Øyvind L. Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Dekk med gode mønster henger dårliger enn dekk med godt mønster på det tørr fine været vi har her... Å take en senket E36 i 45kmt tror jeg faktisk ikke noe på. Nå er jo ikke jeg noen ekspert, men har jo sett kjøre stilen din rundt om i byen ifra før..
hagenisse Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Å take en senket E36 i 45kmt tror jeg faktisk ikke noe på. Kan vel fint take den i enda lavere fart så lenge man faktisk treffer noe som vipper den rundt. Men jeg er for så vidt enig i at det skal litt til... Jeg tenker automatisk "240" når jeg hører utslitte bakdekk og sveiset diff...
Anbefalte innlegg