Gå til innhold

BMWCCN Agder! starte opp igjen? Vis din interresse her!

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, da har jeg fått svar fra kjetil strømme!

Hei.

Kjempefint om dere vil forsøke å få litt liv der nede igjen! Det var jo en gjeng som startet opp med agder-avdelingen, men de er vel omtrent i dvale nå. Det er litt uklart om de har gitt opp helt og hva som skjer, men vi kan godt prøve å ordne kontakt mellom dere så dere kan snakke sammen om hva som er mulig å få til.

Jeg har selv hytte på Tromøya og er der ofte, så jeg kan sikkert møte dere en plass så vi kan diskutere litt hva dere kan gjøre for å få aktivitetsnivået opp igjen.

Det at folk er medlemmer i bimmers.no er bare positivt, BMWCCN og bimmers.no konkurrerer jo ikke mot hverandre. Begge deler er jo av og for folk som har en lidenskap for BMW'er. :)

Er det noen av dere som skal opp til Oslo på vårmønstringen neste helg?

--

mvh/best regards

Kjetil Sømme

President BMW Car Club Norway

så da må vi bare finne en dato, så ordner nok dette seg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleste datoer funker for min del... Er jo single nå ///mysild. hahaha. Så nå kan du ikke klage mer.

PS: Du er utrolig treig på å svare på sms :D

ja, men jeg har dne konstant på lydløs, og holdt på med noe jord og drit :-P hehe... så gadd liksom ikke løpe rundt med mobilen ^^ haha...

blitt singel nå ja... gikk ikke så bra allikavel...

ang kjetil så må vi bare få tatt et møte oss som er interresert i å være med på dette, og så få avtalt en dato med det styret som er nå...

ang internett side så har jeg endel info vi kan snakke om senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært veldig gøy å få til dette. Sørlandet er jo fullt av BMW entusiaster så jeg tror ikke det blir vanskelig å få til treff. Vi var jo en gjeng som i vinter samla oss på stoa i Arendal til litt sladding og fotografering, vi var en del ennå det var helt uoffisielt. Jeg stiller opp på treff om det blir noe. Bra at noen tar tak i dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...