Basse Lusk Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 Dekkonline la seg (padde-) flate med en gang, og nye dekk er allerede på vei. Fikk du beholde de "gamle" dekkene? Ingen vits å sende dem i retur, må sikkert skrotes uansett. Så da kan du kanskje bruke disse en sesong eller to ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 Nei, de må sendes tilbake, og det har jeg ikke noe problem med heller. (...selv om jeg selvfølgelig hadde beholdt de om jeg kunne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Mars 4, 2020 Share Skrevet Mars 4, 2020 Skal en ha de ferskeste dekkene hos dekkonline, må en nok betale den høyeste prisen. Ser at de har flere like dekk med forskjellig pris, det tar jeg som et tegn på at de har dekk med eldre produksjonsdato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 4, 2020 Share Skrevet Mars 4, 2020 Dekkene jeg kjøpte ligger kun ute i en versjon og til en pris. Jeg vet de selger dekk som er eldre enn to år, men da er de merket og priset(?) deretter. Dette var ikke tilfelle med mine dekk, og jeg har heller aldri fått dekk som har vært eldre enn et par måneder ved tidligere bestillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mars 4, 2020 Share Skrevet Mars 4, 2020 Dekk som er av litt uvanlig dimensjon er oftest mer vanlig at er gamle når man kjøper de og. Si feks nokian 215/70/16, de lager 1000stk. Da lager de ikke 1000 nye før alle de først er solgt ut. På det viset vil alltid de siste dekkene være gamle, av en dimensjon det ikke går så mye av. Er selvfølgelig kjedelig, og det er vel ikke noe fasit på hvor grensa går før dekkene er dårligere enn helt nye, litt vanskelig og få testa også. Selger dekk selv, men vi pleier og returnere dekk over 3 år og be om å få av nyere dato. Dette går som regel fint hos Norgesdekk iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfred trovåg Skrevet Februar 17, 2022 Share Skrevet Februar 17, 2022 Har sett på en felg pakke til vår Audi a3, 18" pakke m Yokohama dekk, hvordan er dem nå med tanke på gamle dekk, aldri brukt dem før,men ser pris er ganske greie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå