Gå til innhold

E36 318is Sedan, Solgt!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 381
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sykt pen E36 sedan det her.... Nesten synd det ikke er sekser, hehe :)

Haha, det er faktisk en skam.. Møter stadig på folk som tror det er en M3, bare av at de har møtt meg. Du kjører jo hvertfall som det skulle vært en M3 får jeg beskjed om :P

selge til meg?? :P

Faen denne er råpen!!!

Bud? Begynner å bli litt lei dritten.. Kun pga, symaskina som står for drivkrafta.. Fløtter seg ikke jo :lol:

Nydelig sedan dette her, ja! :) Vanvittig flott farge når den er så blank og fin som denne.

Er ikke så pen lenger faktisk. Har kjørt hele 25000 siden mai, uten noe særlig vedlikehold av lakken enn vask. Må polere opp igjen felgene i vinter også. :/

Veldig pen bil! Peneste sedanen på forumet :)

Godt det er noen som synes det! ;) Synes ikke det selv for å være ærlig, men er greit nok for en 318:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt pen E36 sedan det her.... Nesten synd det ikke er sekser, hehe :)

Haha, det er faktisk en skam.. Møter stadig på folk som tror det er en M3, bare av at de har møtt meg. Du kjører jo hvertfall som det skulle vært en M3 får jeg beskjed om :P

LOL..... Hvem er det du får sånne beskjeder av? Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten mr Toast, skulle du trengt en skikkelig shine på den flotte skyssen din før vinteren kan du få full shine med vask, lakkrens, polering og voksing av meg :D

Og hvor har du forresten knipsa bildene av kjerra? Så det var noen lekre bilder ved et grustak? Lokalt? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAEN så pen den her var.

Takk! :)

Dr.S: Andre rånere jeg ikke kjenner.. Og venner som forteller videre, haha.

(sitter sånn tålig greit i svinga, er vel derfor) :twisted:

Misforsto litt her jeg, trodde du fikk beskjed fra andre om MEG og min kjøring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten mr Toast, skulle du trengt en skikkelig shine på den flotte skyssen din før vinteren kan du få full shine med vask, lakkrens, polering og voksing av meg :D

Og hvor har du forresten knipsa bildene av kjerra? Så det var noen lekre bilder ved et grustak? Lokalt? :D

Har ei anna bitch ved navn Ryengen til det. Ikke at jeg gidder det nå, bilen er så og si ødelagt alt. Panseret skulle lakkeres om igjen gratis (dårlig jobb av lakkerer) og evt framfanger.. Lakken bare løsner mer og mer enkelte plasser. Men takk for tilbudet ;P

Ja, de bildene er tatt på Jevnaker grustak ;)

Knallpen sedan du har! :) Er ikke ultrafan av felgene men synes bilen ser skikkelig forsjeggjort ut! Strøken :)

Edit: Kanskje vi skulle lage en egen E36 Sedan tråd? Med bilder og informasjon osv.. lett å få inspirasjon da :)

Takk! Jeg har lyst på noe vassere felger selv, men er begrensa hva jeg gidder å kjøpe til en 318:p Finnes allerede en E36 bildetråd, og de fleste moderatorer vil vel si at det er nok ;)

Dr.S: Andre rånere jeg ikke kjenner.. Og venner som forteller videre, haha.

(sitter sånn tålig greit i svinga, er vel derfor) :twisted:

Misforsto litt her jeg, trodde du fikk beskjed fra andre om MEG og min kjøring ;)

For du er vel ikke sånn? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallpen sedan du har! :) Er ikke ultrafan av felgene men synes bilen ser skikkelig forsjeggjort ut! Strøken :)

Edit: Kanskje vi skulle lage en egen E36 Sedan tråd? Med bilder og informasjon osv.. lett å få inspirasjon da :)

den er jeg enig i!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...